کد خبر: 34938
A

49 ناو گروه به آب های دور دست اعزام کردیم

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت گفت : با اعزام 49 ناو گروه به آب های دور دست، در طی 9 سال 3182 روز ماموریت انجام دادیم و در این مدت 244 درگیری مستقیم با دزدان دریایی داشته ایم.

49 ناو گروه به آب های دور دست اعزام کردیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امیر دریادار دوم رضا عباسی شامگاه سه شنبه در نشست خبری به مناسبت 7 آذر، روز نیروی دریایی افزود: با حضور ناو گروه ها در دریا حاوی پیامی بسیار مهم برای کشور های همسایه هستیم و می توانیم صلح و ثبات پایدار و امنیت منطقه را برقرار کرده و هیچ نیازی به نیروهای فرا منطقه ای مزدور پرور نداریم.
وی گفت: با هم گرایی، دوستی و همدلی با کشورهای همسایه می توانیم صلح و ثبات پایدار را در منطقه برقرار کنیم زیرا کشورهای غربی نیز تاکنون نشان داده اند که قابل اعتماد نیستند و به شرط وجود منافع خود در منطقه حضور دارند در غیر این صورت آن جا را ترک می کنند.
وی با بیان این که در منطقه هیچ گونه نیازی به نیروهای استکباری و ظالم نداریم و در مقابل آن ها می ایستیم ابراز کرد: فرودگاه جاسک، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و الحاق انواع موشک انداز‌ها ساخت جهادگران حوزه خودکفایی ارتش در این هفته به بهره برداری می ‌رسد.
وی از آغاز ساخت کلینک درمانی و یک بیمارستان 64 تختخوابی در منطقه دوم دریایی ارتش تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: برای بهداشت و درمان شهرستان دو بیمارستان را مد نظر داریم که نخست بیمارستان کوچکی در منطقه دوم دریایی ولایت است که درب ورودی مستقل برای تردد مردم شهرستان باشد و دیگری بیمارستان 64 تختخوابی است که در خود شهرستان انجام می شود و بزودی استخر نیز ساخته خواهد شد.
امیر دریادار دوم عباسی در پایان اعلام کرد که افتتاح رسمی فرودگاه شهرستان جاسک با حضور مقام های کشوری و لشکری در تاریخ بیستم آذر ماه امسال انجام خواهد شد.
شهرستان جاسک با 58 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر