کد خبر: 35060
A

نیروی دریایی ارتش قدرت انکار ناپذیر در آب های منطقه است

رئیس عقیدتی، سیاسی مرکز آموزش حضرت علی اکبر(ع) اراک گفت: نیروی دریایی ارتش قدرت انکارناپذیر آب های منطقه است و نقش تاثیر گذاری در ابعاد نظامی و اقتصادی کشور دارد.

نیروی دریایی ارتش قدرت انکار ناپذیر در آب های منطقه است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از واحد عقیدتی سیاسی مرکز آموزش حضرت علی اکبر(ع) اراک، حجت الاسلام علی محمد روشندل در دیدار با نماینده نیروی دریایی ارتش در اراک، افزود: امروز به برکت سلحشوری ها و ایثارگری های سربازان نیروی دریایی ارتش، جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بی چون و چرا در آب های منطقه خلیج فارس تبدیل شده است.
وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش برای دفاع از مرزهای آبی کشور در اوج اقتدار در مقابله با تجاوز احتمالی دشمنان قرار دارد.
رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش حضرت علی اکبر(ع) اراک، بیان کرد: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در دفاع از امنیت کشور، این نیرو اقدامات ارزشمندی به ثبت رسانده است.
وی اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر حضور مقتدرانه در آب های منطقه نسبت به طراحی و ساخت تجهیزات نظامی مورد نیاز از جمله ساخت انواع ناوشکن ها، ناوهای موشک انداز و یگان های زیر سطحی اقدامات شایسته ای انجام داده است.
هفتم آذر سالروز حماسه آفرینی پرسنل ناوچه موشک انداز پیکان است.
این روز تبلور ایثار و جان فشانی های پرسنل قهرمان و جان بر کف نیروی دریایی در برقراری ثبات و امنیت در آب های کشور است و امام راحل نیز این روز را با عنوان نیروی دریایی ارتش نامگذاری کردند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر