کد خبر: 35422
A

دیوار یادبود اهداکنندگان عضو در تهران ایجاد شود

شهردار تهران در جشن نفس پیشنهاد داد که دیوار یادبودی در بوستان ها و فضاهای سبز شهر تهران با درج نام اهداکنندگان عضو، ایجاد شود .

دیوار یادبود اهداکنندگان عضو در تهران ایجاد شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدعلی نجفی روز جمعه در چهاردهمین بزرگداشت اهدای عضو (جشن نفس) در سالن همایش های برج میلاد دو پیشنهاد برای انجمن اهدای عضو ایرانیان مطرح کرد که پیشنهاد دیوار یاد بود مورد نظر، یکی از این دو پیشنهاد بود و با استقبال و تشویق حضار همراه شد.
پیشنهاد دوم شهردار تهران غرس درختی در نقاط معین تهران بدست دریافت کنندگان به یاد اهداکنندگان عضو بصورت یک تعهد اجتماعی بود.
نجفی در بخش دیگری از سخنانش با بیان غفلت از اخلاق شهروندی در تهران بزرگ ، اظهار کرد: زندگی شهری امروز علاوه بر منظر و سیمای شهر و علاوه بر سخت افزارهای مورد نیاز به تقویت روح و روان شهر هم نیاز دارد؛ شهر مانند ظرفی است که شهروندان، مظروف آن هستند و باید برای مظروف اعتبار خاصی قائل شد.
وی ادامه داد: متاسفانه اخلاق شهروندی در تهران مورد غفلت قرار گرفته است و نبود اخلاق را در مسایل شهری مانند ترافیک شاهد هستیم لذا بحث ایثار، فداکاری شهروندان نسبت به هم و نسبت به شهر باید تقویت شود.
خبر در حال تکمیل است.
اجتمام**٧٣٢٩** 1776
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر