کد خبر: 35466
A

گلریزان ورزشکاران و هنرمندان کشور برای زلزله زدگان استان کرمانشاه

باشگاه فرهنگی و ورزشی هنرمندان کشور برای کمک به هموطنان زلزله ‌زده استان کرمانشاه در شهرستان پاوه مراسم گلریزان برگزار کرد.

گلریزان ورزشکاران و هنرمندان کشور برای زلزله زدگان استان کرمانشاه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در این آئین که به همت انجمن های مردم نهاد و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه در سرسرای امام خمینی (ره) برگزار شد با استقبال بی نظیر مردم روبرو شد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان و ورزشکاران کشور گفت: ما هم همانند بقیه ملت ایران در بحث زلزله اخیر استان کرمانشاه وظیفه خود دانستیم که در کنار مردم عزیزمان حرکتی داشته باشیم.
حسین یایار افزود: در همین راستا باشگاه هنرمندان و تیم فوتبال این باشگاه تصمیم گرفتند نزدیک به هشت بازی و برنامه را در شهرهای مختلف کشور برای حمایت از زلزله زدگان استان کرمانشاه برگزار کنند.
وی اظهار کرد: هدف ما این است که به مردم عزیزمان یادآوری کنیم که زلزله زدگان و درد و رنج آلام آنها را فراموش نکنند و بدانند که زلزله زدگان علاوه بر از بین رفتن خانه و کاشانه در غم از دست رفتن عزیزانشان هم عزادارند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان کشور افزود: ما در ادامه این حرکت انسان دوستانه خود 6 برنامه دیگر را به نفع زلزله زدگان استان کرمانشاه برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم مقدار بسیار کمی از رنج و درد این عزیزان را کاهش دهیم.
یایار افزود: همچنین در آخرین بازی و برنامه تیم فوتبال هنرمندان و ستارگان کشورمان برای حمایت از زلزله زدگان استان کرمانشاه مسابقه ای را با قهرمان لیگ کشور سوئد در کشورمان برگزار خواهیم کرد.
جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون هم گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان بیش از 15 سال است در کارهای عام المنفعه و مردمی شرکت کرده و برنامه اجرا می کنند که کمک به زلزله زدگان یکی از این کارهاست.
وی افزود: این چهارمین زلزله ای است که برای آسیب دیدگان آن تلاش کرده و برنامه اجرا می کنیم برای اینکه مردم فراموش نکنند، چون که مردم از ابتدای زلزله گرم هستند و با جدیت و تلاش کمک می کنند.
هاشمی گفت: بعد از مدتی این تلاشها و کمکها کمرنگ می شود و مردم فراموش می کنند که رنج و درد و آلام مردم زلزله زده ادامه دارد و کمکها باید ادامه داشته و مستمر باشد.
وی تصریح کرد: به همین دلیل ما بعد از گذشت چندین روز از وقوع زلزله به این منطقه آمده ایم تا مردم را دوباره برای کمک به زلزله زدگان به یاد آنها بیندازیم.
این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به استقبال بی نظیر مردم پاوه از جشن گلریزان باشگاه هنرمندان کشور گفت: مردم پاوه همیشه از همه خوبیها استقبال می کنند.
در پایان این مراسم کمکهای جمع آوری شده برای کمک به زلزله زدگان استان ارسال شد.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر