کد خبر: 35481
A

جمعه پرحادثه در جاده های خراسان شمالی با یک کشته و 12 مصدوم

بارش باران و برف و لغزندگی جاده های خراسان شمالی در روز جمعه سبب وقوع 4مورد تصادف شد که یک کشته و 12 مصدوم برجای گذاشت.

جمعه پرحادثه در جاده های خراسان شمالی با یک کشته و 12 مصدوم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در سانحه رانندگی دو خودروی پراید در گردنه اسدلی محور بجنورد –اسفراین که بشدت بایکدیگر برخورد کردند، یک نفر مصدم داشت.
رئیس پلیس راه شهرستان بجنورد علت این حادثه را انحراف به چپ پرایدی که از اسفراین به بجنورد در حرکت بود اعلام کرد.
هم چنین در برخورد 2 خودروی پراید در محور راز و جرگلان که نیروهای جمعیت هلال احمر به هفت مصدوم این حادثه امدادرسانی و یک فرد گرفتار در خودرو را رهاسازی کردند.
واژگونی خودروی نیسان وانت درمحور بجنورد به آشخانه هم 2 مصدوم داشت و هم چنین واژگونی یک خودروی لیفان عصر جمعه در محور چمن بید به آشخانه یک کشته و 2مصدوم برجای گذاشت.
پلیس راه تعداد مصدومان حادثه را یک نفر اعلام کرد درحالی جمعیت هلال احمراز امداد رسانی به دو مصدوم دراین حادثه خبرداد.
رئیس پلیس راه چمن بید علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده اعلام کرد.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی در گفت و گو با ایرنا وضعیت جاده‌های مواصلاتی استان را بعلت بارندگی لغزنده ذکرکرد و از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی رعایت رانندگی کنند وحتما تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.
به گزار ش ایرنا بارش باران و برف که از صبح امروز در محورهای استان آغاز شده هم اکنون نیز ادامه دارد .
مرکز مدیریت راه های خراسان شمالی وضعیت جوی جادهای خراسان شمالی را در جمعه شب تمام ابری همراه با بارش باران و در ارتفاعات برف گزار ش کرد و از مردم خواست از تردد های غیر ضروری در جاده های استان بپرهیزند و در صورت نیاز خودروی خود را حتما به زنجیر چرخ تجهیز کنند.
هواشناسی خراسان شمالی نیز تا روز شنبه بارش باران و برف و مه همراه با کاهش 10درجه هوا پیش بینی کرده است .
استان خراسان شمالی بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی با 22 گردنه دارد که محورهای ارتباطی اصلی بجنورد- اسفراین، بجنورد- آشخانه- جنگل گلستان و بجنورد- شوقان در مناطق کوهستانی واقع شده اند که در بیشتر روزهای فصل سرما همواره با مه و بارش باران مواجه هستند.
گردنه اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد- جنگل گلستان از گردنه های برفگیر و سخت گذر این استان محسوب می شوند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر