کد خبر: 35547
A

سردار غیب پرور: بسیج از حرکت های ارزشی در مسیر انقلاب حمایت می کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجلیل از پهلوان علیرضا کریمی قهرمان کشتی کشورمان گفت: بسیج از حرکت های ارزشی قهرمانان و نخبگان کشور حمایت می کند.

سردار غیب پرور: بسیج از حرکت های ارزشی در مسیر انقلاب حمایت می کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور روز شنبه در مراسم تجلیل از پهلوان علیرضا کریمی کشتی گیر با اشاره به اینکه این مراسم به دلیل تجلیل از یک کار ویژه صورت می گیرد اظهار کرد :علیرضا کریمی یکی از نمادهای این کار بزرگ است، این کار این پهلوان کاری فوق‌العاده و ارزشمند در تاریخ ورزش ایران اسلامی است که ماندگار می ماند.
جانشین فرمانده سپاه در امور بسیج خاطر نشان کرد: در این چند روز برخی به این کار هجمه کردند و باید پاسخ آنها را داد و کسانیکه این کار را کردند از دو حالت خارج نیستند یا رژیم صهیونیستی را نمی شناسند و یا از روی تعمد و آگاهانه این کار را کردند.
وی با بیان اینکه حدود 50 سال است که جنایات این رژیم جعلی آشکار است و دوست و دشمن به آن واقفند افزود : شاید برخی در خواب باشند که باید بیدار شوند ولی برخی به این ارزشها از روی تعمد حمله می کنند که تکلیف روشن است باید پاسخ جدی بگیرند.
سردار غیب پرور با اشاره به اینکه ما این حملات را اقدامات ضد انقلابی تلقی می کنیم اظهار کرد :آیا کسی در جنایات این رژیم جعلی و فاسد شک دارد، در عرصه سیاسی ام الفساد است، در قتل و غارت سر آمد است، در ابتذال فرهنگی و ساخت فیلم های بد هالیوودی نقش جدی دارد و در حمایت از گروههای تروریستی رفتار کاملا آشکار حمایتی دارد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه کسانیکه به رفتار این پهلوان ایرانی طعنه زدند آیا شما شک دارید که داعش را همین رژیم حمایت کرد ؛تصریح کرد: کسانی که الان لب به کنایه گشودید 5 تا 6 سالی که داعش نعره کشید ،قتل و غارت شیوه این گروه تروریستی بود آیا یک کلمه خطاب علیه رژیم صهیونیستی داشتید .
سردار غیب پرور با اشاره به اینکه حالا که امروز یک جوان با غیرت ایرانی روی تشک کشتی تصمیمی بزرگ گرفته و دست به این کار بزرگ زده آیا جای تقدیر دارد یا طعنه؛ افزود: اینها اگر آگاهانه دست به طعنه می زنند باید در رفتار خود تجدید نظر و توبه کنند .
جانشین فرمانده سپاه در امور بسیج با یاد آوری نام شهید مدافع حرم شهید عباس آبیاری و رشادت های این عزیزخاطر نشان کرد ترویج کار خوب وظیفه ما است علیرضا کار مهمی انجام داد اما در مقابل کار شهدا تفاوت های زیادی وجود دارد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه من بعنوان خادم بسیجیان و مردم ایران دست این قهرمان ملی را می بوسم و از این پهلوان و پدر و مادر و خانواده ایشان تشکر می کنم گفت: ما از حرکتهای ارزشی در راستای انقلاب اسلامی حمایت می کنیم چون حمایت از یک فرد نیست حمایت از نظام ارزشی مااست.
در پایان این مراسم، پهلوان علیرضا کریمی با رفتن به روی سکوی افتخارات ورزشی که در سالن امام علی علیه السلام تعبیه شده بود مدال قهرمانی از سوی سردار غیب پرور بر گردنش آویخته شد.
روسای فدراسیونهای ورزشی و مقامات لشکری و کشوری و همچنین قهرمانان کشتی و پیشکسوتان در این مراسم حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان روزهای 4 و 5 آذرماه در شهر بیدگوشچ لهستان برگزار شد.
کریمی دارنده مدال برنز بزرگسالان جهان و طلای جوانان جهان یکی از شانس‌های مسلم کسب مدال کشتی آزاد امید ایران در رقابت‌های جهانی بود که در دور نخست مقابل جبرییلوف از روسیه قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 14 بر 3 شکست خورد. کریمی در حالی که تا یک دقیقه مانده به پایان مبارزه از حریف روس خود پیش بود در نهایت 14 بر 3 شکست خورد.
کریمی اگر این کشتی را پیروز می‌شد در دور بعد باید به مصاف حریف رژیم اشغالگر قدس می‌رفت. یوری کالاشنیکوف کشتی گیر روسی‌الاصل از رژیم صهیونیستی با نتیجه 4 بر صفر ساموئل بروکس از آمریکا را از پیش رو برداشته بود.
در دور بعد جبرییلوف روس موفق به شکست آزادکار رژیم صهیونیستی شد و در نهایت به فینال راه یافت و کریمی در جدول شانس مجدد به حریف اسراییلی خورد که برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به روی تشک نرفت.
کریمی یکبار دیگر در پیکارهای قهرمانی سال 2013 جوانان جهان در حالی که شانس مسلم کسب مدال طلا بود مقابل حریفی از رژیم صهیونیستی قرار نگرفت.
اجتمام ** 1095 **1569
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر