کد خبر: 35560
A

سیاری:رضایت رهبری از کارنامه نیروی دریایی، افتخار بزرگی است

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رضایت رهبر معظم انقلاب از کارنامه نیروی دریایی ارتش افتخاری بزرگ است و این نیرو مسیری را سپری کرده که معظم له از آن رضایت دارند.

سیاری:رضایت رهبری از کارنامه نیروی دریایی، افتخار بزرگی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امیر دریادار حبیب الله سیاری روز شنبه در مراسم معرفی و تودیع فرماندهان قرارگاه مقدم ناوگان جنوب و منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش افزود: رضایت رهبر فرزانه انقلاب از نیروی دریایی که امروز همه نگاه ها به سمت آن است، به عنوان یک سرمایه مادی و معنوی بزرگ برای همه نیروهای فعال در نیروی دریایی است.
وی به قدرت انکارناپذیر نیروی دریایی ارتش در سراسر آب های آزاد اشاره و خاطر نشان کرد: قدرت و توان دریایی ایران به واسطه تلاش کارکنان نیروی دریایی ارتش در جای جای ایران اسلامی و در پهنه آب های آزاد رقم خورده است.
معاون هماهنگ کننده ارتش اظهار کرد: دشمن بدنبال آن است تا بتواند در بین نیروهای نظام شکاف ایجاد کند اما بدانید تا زمانی که همه در خط رهبری باشیم، موفق خواهیم بود و کشور در سایه همدلی و وحدت از تمامی گزندها به دور است.
دریادار سیاری یاد آورشد: همه باید در مسیری گام برداریم که شهدای هفتم آذر نیروی دریایی گام برداشتند و ضمن قدردانی از شهدا باید همچنان به حماسه آفرینی ادامه دهیم.
در این مراسم امیر دریادار افشین تاشک به عنوان فرمانده قرارگاه مقدم نیروی دریایی ارتش- ناوگان جنوب و ناخدا یکم مجتبی محمدی به عنوان فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش معرفی شد و از خدمات امیر دریادار ابراهیم اشکان فرمانده سابق قرارگاه مقدم نداجا - ناوگان جنوب و هم چنین از امیر دریادار دوم حسین آزاد فرمانده سابق منطقه یکم امامت نداجا قدردانی شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر