کد خبر: 35585
A

مسئولان دولتی بر عملیات پروژه های ناتمام بهداشت خرمشهر نظارت کنند

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در عملیات تکمیل پروژه های متوقف شده حوزه بهداشت و درمان این شهر شد.

مسئولان دولتی بر عملیات پروژه های ناتمام بهداشت خرمشهر نظارت کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عبدالله سامری شنبه در جلسه تعیین تکلیف پروژه های به تعویق افتاده بهداشت و درمان خرمشهر در دفتر فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: به رغم گذشت 28 سال از پایان جنگ تحمیلی و دوره بازسازی شهرهای جنگزده ، خرمشهر همچنان با محرومیت ها و مشکلات عمرانی بسیار دست و پنجه نرم می کند.
وی از به کار گرفتن پیمانکاران غیربومی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برای اجرای پروژه های عمرانی از پیمانکاران غیر بومی استفاده می کنند و هر بار این پیمانکاران به بهانه ای کار را رها و مشکلات شهرستان را دوچندان می کنند.
سامری گفت: اگر مسئولان دولتی پیمانکار غیربومی نگیرند کارها به آسانی پیش می رود ولی متاسفانه مسئولان از سوی مردم مواخذه نمی شوند، حال آنکه نمایندگان مردم همیشه مورد بازخواست و پرسشگری مردم قرار می گیرند و از آنها پیگیری کار خواسته می شود.
وی در بخش دیگری از وضعیت نابسمانی خانه بهداشت روستاهای غرب کارون خبر داد و گفت: روستاهای غرب کارون نیاز مبرم به خدمات رسانی و ساخت خانه بهداشت دارند .
7100/ /7165/ 6002
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر