کد خبر: 35749
A

شهردار تهران: تعطیلی فعالیت های عمران شهری در پایتخت کذب محض است

شهردار تهران گفت: بعضی شایعات و مطالبات مطرح شده مبنی بر تعطیلی پروژه های عمران شهری در پایتخت به هیچ عنوان صحت ندارد و کذب محض است.

شهردار تهران: تعطیلی فعالیت های عمران شهری در پایتخت کذب محض است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدعلی نجفی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از 53 پروژه شهری منطقه 11 تهران افزود: روند فعالیت های عمرانی در شهر تهران هیچگاه تعطیل نشده و پروژه های شهری در زمان تغییر و تحول مدیریتی نیز با تاکید و توجه ویژه ای پیگیری و اجرایی شده است.
وی اظهار کرد: به رغم اینکه شهرداری تهران با مشکلات و محدودیت های مالی مواجه است، اما راه حل های جدیدی برای درآمدزایی پیدا کرده و روند فعالیت های عمرانی و کاری شهرداری را برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان، بهبود بخشیده و با قدرت ادامه خواهیم داد.
نجفی با اشاره به اینکه امروز شنیدم که گفته اند کمک های شهرداری تهران به مساجد قطع می شود، تصریح کرد: جلوی این قبیل صحبت ها و انتشار این گونه شایعات را نمی توان گرفت، اما بدانید گوش مدیران شهری تهران برای خدمت به مردم، بدهکار این حرف ها نیست.
شهردار تهران افزود: بعضی از سازه های شهری مانند بوستان ها عملکردی چندگانه در لطافت هوا، کاهش آلودگی و ایجاد شور و نشاط و گذران اوقات فراغت شهروندان دارند.
وی تاکید کرد: برهمین اساس اگر مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر تهران بر مسایل انسانی، فرهنگی و اجتماعی شهر تاکید دارند، به هیچ وجه به معنای غفلت از دیگر ماموریت های کاری نیست.
شهردار تهران همچنین بر حمایت شورای شهر و شهرداری از شورایاری ها تاکید کرد و گفت: ضعف ها و اشکالاتی در این زمینه وجود دارد که باید برطرف شود اما حمایت از شورایاری ها و نهادهای مردمی از اصول مدیریت شهری است.
وی خاطرنشان کرد: در برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران که مطالعات آن آغاز شده، محله محوری به عنوان یکی از نوآوری ها در نظر گرفته شده است.
نجفی افزود: در برنامه سوم برای هر یک از مناطق یک برنامه جداگانه و در صورت امکان برای محلات نیز یک برنامه توسعه ای در نظر گرفته خواهد شد.
شهردار تهران تاکید کرد: به گونه ای عمل خواهیم کرد که مردم باید احساس کنند شهر متعلق به آنهاست.
بهره برداری از 53 پروژه عمرانی، خدماتی، زیست محیطی، اجتماعی، فرهنگی و ترافیکی در منطقه 11 طی مراسمی با حضور محمدعلی نجفی شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری پایتخت به بهره برداری رسید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر