کد خبر: 37547
A

معاون وزیر نفت: آرزوی قطع تولید نفت بر دل دشمنان می ماند

معاون وزیر نفت گفت: کارکنان جان برکف صنعت نفت آرزوی قطع تولید و صادرات نفت و تامین فرآورده های نفتی برای حتی یک روز را در دل دشمن باقی گذاشته و می گذارند.

معاون وزیر نفت: آرزوی قطع تولید نفت بر دل دشمنان می ماند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، نهمین یادواره شهید تندگویان و 1055 شهید صنعت نفت شامگاه چهارشنبه با حضور «بیژن زنگنه» وزیر نفت، «سیدمحمدعلی شهیدی» رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و خانواده شهیدان و ایثارگران این صنعت در مرکز همایش های وزارت نفت برگزار شد.
معاون وزیر نفت در این آیین گفت: تلاش دشمنان این بوده است که با خدشه دار کردن باورمندی الهی، مردم ایران را از انقلاب مایوس کنند.
«علیرضا صادق آبادی» افزود: توطئه دشمنان ایران راه به جایی نمی برد بلکه مقاومت در برابر این توطئه ها، موفقیت های بزرگی نصیب ملت ایران ساخته است.
وی اضافه کرد: استمرار تولید و صادرات نفت در وضع جنگی و در نزدیک ترین فاصله با دشمن، به عنوان بحرانی ترین شرایط تجربه شده است و موضوعی نیست که در هیچ کلاس آموزشی قابل تعلیم باشد.
صادق آبادی یادآوری کرد: کارکنان واحدهای عملیاتی و ستادی صنعت نفت در سال های دفاع مقدس در عمل ثابت کردند آن زمان که پای منافع ملی در میان است هیچ قدرتی توان مقابله با آنان را ندارد.
وی گفت: وزارت نفت به عنوان یک مجموعه غیرنظامی 1055 شهید و صدها جانباز و ایثارگر را تقدیم انقلاب اسلامی و پایداری آن و آسایش و امنیت مردم کرده است.

** ایثارگران و شهیدان مانع نابودی انقلاب اسلامی
رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی نیز در این آیین گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی 225 هزار شهید تقدیم کشور شده است.
«سیدمحمدعلی شهیدی» افزود: آرامش و آسایش امروز ما مدیون خون شهیدان است.
وی ادامه داد: همه دشمنان درصدد نابودی انقلاب اسلامی بودند اما ایثارگران و شهیدان مانع تحقق این هدف شدند.
وزیر نفت در حاشیه این مراسم از کتاب 'سرو سبز قامت' که روایت صنعت انتقال نفت ایران در گذر جنگ است، رونمایی کرد.
در پایان نیز از خانواده های شهیدان تجلیل شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر