کد خبر: 37799
A

مردم تهران در شب زلزله خود را «تنها و بی‌کس» دیدند/ تهران وضعیت بدی دارد و حالش خوب نیست. چراکه زمین آن می‌لرزد و هوای آن هم آلوده است و قیمت‌ها نیز روز به روز افزایش می‌یابد

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: مساله امروز شهر تهران و مردم زلزله است و مردم تهران در شب زلزله خود را «تنها و بی‌کس» دیدند.

مردم تهران در شب زلزله خود را «تنها و بی‌کس» دیدند/ تهران وضعیت بدی دارد و حالش خوب نیست. چراکه زمین آن می‌لرزد و هوای آن هم آلوده است و قیمت‌ها نیز روز به روز افزایش می‌یابد

دیده بان ایران:  احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه سی‌ودوم شورای شهر تهران با بیان اینکه ما نماینده مردم هستیم و باید حرف دل آنها را بزنیم گفت: تهران وضعیت بدی دارد و حالش خوب نیست. چراکه زمین آن می‌لرزد و هوای آن هم آلوده است و قیمت‌ها نیز روز به روز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه این اتفاقات سبب اضطراب روحی و روانی مردم شده است، تصریح کرد: صدها هزار نفر در 29 آذر در پارک ها، خیابان‌ها، ماشین‌هایشان و... خوابیدند و نباید خودشان را تنها و بی کس احساس کنند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مساله این بود که مسوولان شهری در کنارشان نبودند، گفت: مردم در آن زمان تکلیف‌شان مشخص نبود و خود را تنها احساس می‌کردند و این در حالی است که رسانه‌های رسمی نیز تکلیف نامشخصی داشتند و می‌دیدیم که به جای آگاهی سازی به تولید وحشت رو آورده بودند.

مسجدجامعی با بیان اینکه در اسناد مربوط به زمین لرزه به مساله رسانه و نحوه کارکرد آن پرداخت نشده است، ادامه داد: مهم‌ترین سند ما جایکا است که هیچ چیزی درخصوص فعالیت رسانه‌ها ندارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در شب زلزله برخی بی‌سیم به دست به ایجاد راه‌بندان کمک می‌کردند گفت: اصلا جای سوال است که این افراد برای کجا بودند و آیا نباید لباس و کارت مشخصی داشته باشند؟

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم نباید فکر کنند که ما مسوولان شهری در خانه‌های امنی هستیم، اظهار کرد: مساله اول تهران این روزها زمین لرزه است و پیشنهاد می‌شود به جای دستورجلسات معمول به بررسی اسناد زمین لرزه، زلزله تهران و... بپردازیم.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش نیز با بیان اینکه زلزله موضوع مهمی است و من در جلسات ستاد بحران شرکت کردم و این در حالی است که مابقی اعضا هم می‌توانستند در این جلسات شرکت کنند.

رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه 86 کارگروه برای پوشش زلزله تهران ایجاد شده است، گفت: تقسیم وظایف بین دستگاه‌های مختلف انجام شده و حتی سازمان تبلیغات اسلامی به فکر کفن و دفن جانباختگان نیز هست و تمهیداتی در این زمینه دیده شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر