کد خبر: 37852
A

غرب برای هویت زدایی از جامعه اسلامی خانواده را هدف قرار داده است

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ورامین گفت: غرب برای هویت زدایی از جامعه اسلامی خانواده را هدف قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرهنگ پاسدار داود اصغری روز یکشنبه در همایش خانواده های سپاه و بسیج ورامین که در سالن حسینه سیدالشهدا سپاه ورامین برگزار شد اظهار کرد: غرب برای هویت زدایی از جامعه اسلامی خانواده را هدف قرار داده و برای مقابله با این هجمه مراقبت از سبک زندگی اسلامی واجب ترین کار فرهنگی است.
وی اظهار کرد: دشمنان اسلام کیان خانواده ها را مورد هدف قرار داده اند و متأسفانه برخی از خانواده ها ناخواسته در دام دشمنان قرار می گیرد.
اصغر تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بیش از 3 هزار شبکه ماهواره ای و 163 شبکه فارسی زبان جهت گسترش بی بندوباری ، بی فرهنگی، منکرات و انحرافات ایجاد کرده اند و جای تأسف است که برخی از افراد با دست خود این ابزار مخرب را داخل خانه می آورند.
وی تأکید کرد: برای مقابله با این حجم از تهاجم، نیاز به برنامه ریزی جامع و گسترده ای نیاز است و همه مسئولان فرهنگی باید با تقویت زندگی اسلامی، این توطئه را نیز خنثی کنند.
فرمانده سپاه ورامین افزود: شبکه های ماهواره ای با رنگ و لعاب بسیار به صورت غیر مستقیم فرهنگ اسلامی را مورد تهاجم قرار می دهند و تلاش دارند با مادی گرایی فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی را زیر سوال ببرند و به اهداف شوم خود برسند.
در پایان این مراسم از خانواده های برتر بسیج و سپاه ورامین تقدیر به عمل آمد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر