کد خبر: 37885
A

نگرانی ستادمبارزه با موادمخدر از شیوع مصرف این مواد در میان دانش‌آموزان و دانشجویان

سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور مسئولان دانشگاه‌های نیروهای مسلح در این کمیسیون خبرداد و گفت: امروز مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور در کمیسیون نسبت به شیوع مصرف موادمخدر درمیان دانش‌آموزان و دانشجویان هشدار دادند.

نگرانی ستادمبارزه با موادمخدر از شیوع مصرف این مواد در میان دانش‌آموزان و دانشجویان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سیدحمایت میرزاده درتشریح نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در بخش نخست نشست امروز کمیسیون به موضوع درآمدهای لایحه بودجه مرتبط با کمیسیون پرداخته شد و نمایندگان عضو کمیسیون در این خصوص نقطه نظرات خود را بیان کردند.
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:در بخش دوم نشست امروز مسئولان دانشگاهی نیروهای مسلح اعم از دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه امام حسین(ع) وابسته به سپاه و دانشگاه مالک اشتر وابسته به وزارت دفاع حضور داشتند که به بیان مشکلات و مسائل خود که عمده آن عدم اختصاص بودجه مناسب به آنها بود، پرداختند.
سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس با تأکید براینکه به نسبت اعتبار درنظر گرفته شده برای دانشگاه‌های دولتی بودجه اختصاصی برای دانشگاه‌های نیروهای مسلح کمتر است، افزود: درمیان دانشگاه‌های نیروهای مسلح نیز به نسبت فعالیت‌های صورت گرفته، دانشگاه‌های افسری ارتش کمترین بودجه را دریافت می‎کنند و در این خصوص از کمیسیون تقاضای مساعدت در لایحه بودجه 97 را داشتند.
میرزاده اضافه کرد: مسئولان دانشگاه‌های نیروهای مسلح بیان کردند که با بودجه‌های فعلی دانشگاه‌ها حتی توان پرداخت حق و حقوق نیروهای حق التدریسی خود را هم ندارند؛ چه برسد به اینکه بخواهند اعتباری برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های پژوهشی خود درنظر بگیرند لذا لازم است که در این زمینه در لایحه بودجه 97 به دانشگاه‌های نیروهای مسلح مساعدت شود.
سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس یادآورشد: دستورکار بعدی کمیسیون با حضور مسئولان ستادمبارزه با مواد مخدر جهت بررسی لایحه بودجه سال 1397 بود که این ستاد نیز برای پیشبرد اهداف آموزشی خود در جهت اطلاع رسانی صحیح و مناسب به مردم نیاز به بودجه و اعتبار داشتند.
میرزاده عنوان داشت: در جریان گزارش ارائه شده به کمیسیون نگرانی‌های مسئولان ستاد درخصوص گسترش مصرف مواد مخدر در میان دانش‌آموزان و دانشجویان مطرح شد و به ضرورت اطلاع‌رسانی و آموزش در این قشر نیز اشاره شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر