کد خبر: 38088
A
زهرا نژاد بهرام در گفت و گو با دیده بان ایران:

نقص شهرداری تهران؛ ضعف در اطلاع رسانی است /نجفی گزارش عملکرد خود را پایان هفته به شورا ارائه می کند

عضو هیئت رئیسه شورای پنجم شهر تهران اظهار کرد: یکی از نقص های شهرداری تهران ضعف در سیستم اطلاع رسانی ایشان است که اعضا این مسئله را به خود آقای نجفی اطلاع دادند و امید است زین پس نیز این مشکل حل شود.

نقص شهرداری تهران؛ ضعف در اطلاع رسانی است /نجفی گزارش عملکرد خود را پایان هفته  به شورا ارائه می کند
دیده بان ایران: حدود 120 روز از آغاز به کار محمد علی نجفی، شهردار اصلاح طلب تهران، که با رای قاطع شورای شهر به عنوان شهردار انتخاب شد، می گذرد. برخی از عملکرد وی راضی نبوده و انتقادهایی را روانه نجفی می کنند. انتقاد هایی تحت عناوین مختلف که یکی از آن ها انتصاب مجدد مسئولین شهردار سابق تهران است. 

 

لذا در رابطه با همین مسئله و تشریح عملکرد 120 روزه کار نجفی زهرا نژاد بهرام، دبیر دوم شورای شهر تهران، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: صبح امروز شورای شهر تهران جلسه ای با حضور شهردار تهران برگزار کرد که در این جلسه قرار بر این شد که آقای نجفی اعلام داشتند که تا پایان این هفته گزارشی از عملکرد خود به شورای شهر تهران ارائه خواهند نمود. 

 

وی ادامه داد: یکی از نقص های شهرداری تهران ضعف در سیستم اطلاع رسانی ایشان است که اعضا این مسئله را به خود آقای نجفی اطلاع دادند و امید است زین پس نیز این مشکل حل شود. 

 

نژاد بهرام در رابطه با انتصاب مجدد برخی از مسئولین دوره قالیباف توسط نجفی اظهار کرد: انتصاب مجدد این افراد صرفا به جهت لیاقت و کارآمدی خود مسئولین بوده است. در حال حاضر حدود 43 درصد از مسئولین شهرداری تهران اصلاح طلب، حدود 6 درصد آنها اصول گرا و مابقی کارمندان و مسئولین اعتدالگرا و یا خارج جهت گیری سیاسی هستند که این آمار توسط آقای شیخ، معاونت نیروی انسانی شهرداری تهران، به دست ما رسیده است. 

 

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای پنجم شهر تهران در پایان افزود: باید توجه داشت که شهردار تهران مختار در تعین نیروی کار خود هستند اما توقع جامعه اصلاح طلب از او، افزایش نیروی اصلاح طلب در فضای کاری شهرداری تهران است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر