کد خبر: 38159
A
در آئین تکریم و معارفه مسئول منابع طبیعی ملارد مطرح شد

اولویت اصلی ما حفاظت از عرصه های منابع طبیعی است

آئین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملارد با حضور فرماندار و برخی از مدیران و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

اولویت اصلی ما حفاظت از عرصه های منابع طبیعی است
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛  در این مراسم بهمن خطیبی فرماندار شهرستان ملارد به ویژگی‌های این شهرستان اشاره کرد و در همین ارتباط گفت: اراضی منابع طبیعی این شهرستان در زمینه احیاء و توسعه از استعداد خوبی برخوردار است که در این خصوص اراده و عزم جدی وجود دارد. 
وی مدیریت جامع حوزه آبخیز گمرگان، اجرای پروژه بین المللی ترسیب کربن و طرح‌های بیابان زدائی را از ویژگی‌های بارز این شهرستان برشمرد و افزود: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود برای احیاء و توسعه عرصه‌های منابع طبیعی در سطح این شهرستان نیاز است تا نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشیم. 
 
فرماندار شهرستان ملارد از آمادگی تمامی بخش‌های مختلف این شهرستان در پیشبرد فعالیت‌های منابع طبیعی خبرداد. 
بر اساس این گزارش دکتر علی کیان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران طی سخنانی در این مراسم با اشاره به اینکه ۸۰درصد اراضی استان جزو اراضی ملی می‌باشد تأکید کرد: با توجه به اهمیت عرصه‌های منابع طبیعی اولویت اصلی ما حفاظت از این عرصه هاست. 
وی اظهار داشت: از آنجائی که عرصه‌های منابع طبیعی از گستردگی زیادی برخوردار است ضرورت ایجاب می‌کند تا برای حفاظت هرچه بهتر از این سرمایه‌های ملی تمامی مردم، دستگاه‌ها و نهاد‌ها در این امر مهم سهیم باشند. 
در این مراسم با تقدیر از خدمات سید علی عظیمی رئیس سابق اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملارد، مسعود چهارنظم به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد. 
وی سوابقی همچون رئیس اداره امور اجرائی آبخیزداری و رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پیشوا را در کارنامه خود دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر