کد خبر: 38221
A

اظهارات اطمینان بخش فرمانده ارتش: در صورت وقوع زلزله منتظر دستور نمی‏‎مانیم و وارد عمل می‌شویم

فرمانده کل ارتش گفت: همه یگان‌های ارتش در تمام نقاط کشور می‌دانند که در صورت وقوع حادثه‌هایی، چون سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی، وظایفشان چیست و هیچکدام منتظر دستور ما نخواهند بود و بلافاصله همه وارد عمل خواهند شد.

اظهارات اطمینان بخش فرمانده ارتش: در صورت وقوع زلزله منتظر دستور نمی‏‎مانیم و وارد عمل می‌شویم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از مانور امداد و نجات اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمادگی در برابر زلزله و حوادث طبیعی از قبل هم در یگان‌های ارتش وجود داشت، اما زلزله سرپل ذهاب و زلزله‌های بعد از آن باعث شد تا ما آمادگی‌هایمان را وسعت ببخشیم و نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم و توانایی‌های بیشتری را در یگان هایمان ایجاد کنیم.
وی افزود: الااکنون همه یگان‌های ارتش در تمام نقاط کشور می‌دانند که در صورت وقوع حادثه هایی چون سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی، وظایفشان چیست و هیچ کدام منتظر دستور ما نخواهند بود و بلافاصله همه وارد عمل خواهند شد.
فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: در سرپل ذهاب اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش کار بسیار بزرگی انجام داد و همانجا تجارب بسیاری کسب کردند تا در سریع‌ترین زمان ممکن وارد عمل شوند.
2727

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر