کد خبر: 38358
A

شکایت شهرداری تهران از رسانه های منتشر کننده خبر کذب سفر نجفی به کیش

شهرداری تهران از رسانه های منتشر کننده خبر کذب سفر محمدعلی نجفی به کیش در زمان وقوع زلزله 29 آذرماه شکایت کرد.

شکایت شهرداری تهران از رسانه های منتشر کننده خبر کذب سفر نجفی به کیش
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، به دنبال انتشار یک خبر جعلی مبنی بر سفر محمدعلی نجفی به کیش در زمان وقوع زلزله 29 آذرماه استان های تهران و البرز و عدم حضور شهردار در پایتخت برای مدیریت بحران در زمان این حادثه، شهرداری تهران از سایت منتشر کننده این خبر، چند سایت و یک روزنامه که با اهداف خاص نسبت به بازنشر این خبر اقدام کردند، شکایت کرده است.
این شکایت با اتهام نشر اکاذیب توسط اداره کل حقوقی شهرداری تهران در دادسرای فرهنگ و رسانه ثبت و به بازپرسی ارجاع شده است.
براساس این گزارش، شهرداری تهران که اخیرا شکایت خود از رسانه‌ها را با دستور محمدعلی نجفی پس گرفته است، ضمن تاکید بر آزادی رسانه‌ها و استقبال از نقدهای صریح و سازنده رسانه‌ها، تاکید می‌کند در راستای ایجاد فضای سالم رسانه‌ای در برابر بی‌اخلاقی‌هایی که عده‌ای معدود به اسم رسانه انجام می‌دهند، از طریق قانون اقدام خواهد کرد.
روز چهارشنبه 29 آذرماه زلزله ای به بزرگی 5.2 ریشتر استان های تهران و البرز را لرزاند، درهمین ارتباط خبری در برخی از طریق برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه شهردار تهران در زمان این حادثه به دلیل سفر به کیش در پایتخت حضور نداشته است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر