کد خبر: 38361
A

شهدا مدافع حرم و جنگ تحمیلی گنج های تمام نشدنی هستند

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی و رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه شهدا گنچ های تمام نشدنی این مرز و بوم هستند گفت: در حال حاضر رژیم استکبار جهانی در چنگال رزمندگان اسلام اسیر شده و خانه های عنکبوتی آنها در حال نابودی است.

شهدا مدافع حرم و جنگ تحمیلی گنج های تمام نشدنی هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار احمد وحیدی در مراسم یادواره شهدای بوکمال و مراسم چهلمین روزشهادت مرتضی عبداللهی که با حضور مقامات لشگری و مردم که در مسجد صفا خیابان مدنی تهران برگزار شد اظهار کرد:در شب شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت معصومه (س) هر چه از شهدا بیاموزیم کم بوده و با یاد آن ها می توان قلب ها خود را جلا داد وراهشان را تحکیم ببخشیم..
این عضو مجمع تشخیص مصلح نظام خاطر نشان کرد: شهدا مظهرعشق، وفاداری، عزت، حقیقت، عرفان، خداجویی و خوبی ها هستند.
سردار وحیدی افزود: تاریخ همیشه نبرد حق و باطل بوده و اگر بخواهیم حقانیت خود را جبهه حق خوب تعریف کنیم می بایست جایگاه خود را بیابیم و همانند شهدا مدافع حرم و دفاع در صف اول باشیم.
رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی و رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه جبهه کفر و رژیم استکباری آمریکا در چنگال رزمندگان اسیر هستند تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت وجود رهبری فرزانه و شهدا در اوج قدرت بوده و آمریکا را از عرش به فرش کشانده اند.
وحیدی با بیان اینکه کسی باور نمی کرد روزی سوریه از دست تروریست ها و دشمنان آزاد شود گفت: امروز با آزاد سازی سوریه سیلی محکمی به دشمان زده شد که با شکست های پیاپی دشمنان و با مطرح کردن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس در صدد هستند تا شکست های خود را مخفی کنند.
وی همچنین به سالروز 9 دی نیز اشاره کرد و گفت: مردم بصیر باردیگر توانستند با الهام از شهدای خود توطئه های استکباری را نقش بر آب کرده و فتنه دشمنان را نابود و باطل کنند.
به گفته وی در حال حاضر ایران قدرت میان جهانی است و دشمنان در صدد هستند تا با تمام ابزار ها خود با قدرت ما مقابله کنند.
چلمین روز شهادت مرتضی عبداللهی با حضور سردار اباذری فرمانده دانشگاه امام حسین(ع)، سردار کلهر فرمانده قرار گاه امام حسین(ع)، سردار یزدانی مسئول تربیت بدنی سپاه، امیر محمدی معاون اجرائیات ارتش و جمعی از فرماندهان لشگری در مسجد صفا تهران برگزار شد.
شهید مرتضی عبداللهی (32 ساله- متاهل) چهار بار برای دفاع ازحرم اهل البیت و مبارزه با داعش، به سوریه اعزام شده بود و در 23 آبان ماه سالجاری در دراین کشوربه شهادت رسید.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر