کد خبر: 38413
A

امام جمعه موقت ورامین: شهدا الگوی بی بدیل جوانان ایران اسلامی هستند

تهران – ایرنا - امام جمعه موقت ورامین گفت: در شرایطی که دشمنان اسلام تلاش دارند با شبیخون فرهنگی ، جوانان را از مسیر انقلاب خارج سازند ، شهدا باید به عنوان الگوی بی بدیل به آینده سازان کشور معرفی شوند.

امام جمعه موقت ورامین: شهدا الگوی بی بدیل جوانان ایران اسلامی هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان قیام 10 دی 57 مردم ورامین گفت: شهیدان قیام 10 دی 57 ورامین، در اوج خفقان و حاکمیت رژیم طاغوت به میدان آمدند و با خون خود زمینه پیروزی انقلاب را فراهم کردند.
وی افزود: این که دشمنان انقلاب در شبکه های ماهواره ای فیلم هایی را از دوران ستم شاهی نشان داده و تلاش دارند که جنایات رژیم شاه به دست فراموشی سپرده شود نشان می دهد که این دشمنی پایانی ندارد و آنان تلاش دارند که انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج سازند.
وی تصریح کرد: برخی از افراد در داخل کشور نیز اقداماتی انجام می دهند تا عناصر رژیم سابق را تطهیر کنند، نخبگان، رسانه ها، اساتید و علما باید با هوشیاری در برابر این تفکر ایستاده و ایامی مانند 10 دی که در آن ده ها جوان به شهادت رسیدند، واقعیت رژیم طاغوتی را بیان کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: امروز جوانان ایران اسلامی باید با الکو برداری از شهدا ، مسیر اصلی انقلاب را پیدا کرده و اخلاص، فداکاری، صبر، دشمن شناسی و ولایت مداری و وظیفه شناسی را از شهدا بیاموزند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی مردم ایران اسلامی گفت: 9 دی روز قیام ملت ایران در برابر دنیای کفر و نفاق بود و در این میان ، مردم ورامین همچون قیام خونین 15 خرداد سال 42 ، کفن پوش وارد میدان شده و پای پیاده به تهران رفتند تا برگ زرین دیگری در تاریخ این دیار به ثبت برسانند.
محمودی با بیان این که فتنه هنوز به پایان نرسیده و فتنه های جدیدی در راه است گفت: کسانی که سال ها در این کشور مسئول بودند، حالا تبدیل به منتقد و اپوزوسیون نظام شدند، این ننگ را با آب زمزم نیز نمی توان پاک کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر