کد خبر: 38559
A

معاون فرهنگی سپاه:9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت است

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت است و در آن چهره نفاق روشن شد.

معاون فرهنگی سپاه:9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار محمدرضا نقدی در مراسم گرامیداشت 9 دی که در مصلای نماز جمعه قرچک برگزار شد اظهار کرد: 9 دی حماسه‌ای به یاد ماندنی و ماندگار از مردم ایران اسلامی است که در آن بصیرت ، دشمن شناسی و اتحاد مردم ایران در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شد.
وی افزود : دشمن در سال 88 در پی ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بود که با هدایت رهبر معظم انقلاب و آگاهی مردم ناکام ماند.
نقدی با اشاره به اهمیت گرامیداشت این روز در تاریخ انقاب اسلامی، بیان کرد: ملت ایران با نیت خالص پای کار آمدند و از حرمت عاشورا، امام حسین (ع) و پرچم عزا دفاع کردند لذا باید ارزش های این روز حفظ شود.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: نمایان شدن ظرفیت واقعی انقلاب اسلامی در بین مردم، عینیت یافتن سخن گهر بار امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند،‌ روشن شدن ارتباط فتنه داخلی و خارجی،‌ آشکارشدن چهره واقعی برخی خواص و نیز غرب برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله پیامدهای مهم این حماسه ماندگار درتاریخ ایران اسلامی است.
نقدی گفت: امروز نیز عده‌ای با بی توجهی به تاکید‌های رهبر معظم انقلاب، به بهانه اینکه انتقاد از همه جایز است راه خود را از مردم جدا می‌دانند، اما باید بدانند مردم با کسی عقد برادری نبسته است و تنها از آرمان های انقلاب دفاع می کنند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر