کد خبر: 38747
A

افشار:معتادان بی بضاعت حمایت دولتی می شوند

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از ابلاغ مصوبه حمایت از معتادان بی بضاعت خبر داد و گفت: از این پس، این دسته از معتادان از سوی وزارت رفاه ، کار و امور اجتماعی مورد حمایت قرار می گیرند.

افشار:معتادان بی بضاعت حمایت دولتی می شوند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پرویز افشار روز دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: این قانون سال هاست که به تصویب رسیده است اما تاکنون به اجرا درنیامده بود که اینک طبق مصوبه جلسه 134 ستاد مبارزه با مواد مخدر که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد؛ اجرایی خواهد شد.به همین منظور در حمایت از معتادان بی بضاعت، دبیرخانه ای در وزات رفاه ، کار و امور اجتماعی تشکیل خواهد شد .
افشار تاکید کرد: براساس این مصوبه همه معتادان بی بضاعت تحت پوشش حمایت برای درمان قرار می گیرند.
وی در ادامه از برگزاری جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر با رهبر معظم انقلاب در آبانماه امسال خبر داد و با تشریح بخشی از جزییات این جلسه گفت: در این جلسه رهبر معظم انقلاب پیام روشنی به همه سران نظام که عضو دستگاه های مرتبط با آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر هستند پیام های روشنی ایراد و راهکارهایی را ارائه کردند.
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: ایشان اولویت اول مقابله با اعتیاد را امر پیشگیری عنوان کردند و آن را مقدم بر همه امور دانستند و از دستگاه ها خواستند تا به این سمت و سو حرکت کنند و حداقل 50 درصد بودجه خود را در این زمینه صرف کنند.
افشار ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همچنین با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و دانشجویی در امر مقابله با اعتیاد افزودند که این قشر باید بطور جدی مدنطر قرار داده شوند.
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین در این جلسه ازعملکرد برخی دستگاه ها ابراز رضایت و از برخی دیگر ابراز نارضایتی کرد و از دستگاه های کم کارکرد خواست تا ورودشان را در امر مقابله با امر اعتیاد بیشتر کنند.
خبر در حال تکمیل است .
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر