کد خبر: 39359
A

آغاز فاز اول اهدای 100 کانکس مسکونی توسط دست‌های مهربان به کرمانشاه/ ارسال 12 کانکس از اصفهان به مناطق زلزله‌زده

.فاز اول تهیه و اهدای 100 کانکس مسکونی توسط بنیاد دست‌های مهربان به مناطق زلزله‌زده‌ی کرمانشاه با ارسال 12 کانکس آغاز شد.

آغاز فاز اول اهدای 100 کانکس مسکونی توسط دست‌های مهربان به کرمانشاه/ ارسال 12 کانکس از اصفهان به مناطق زلزله‌زده
دیده بان ایران: پویش تهیه و ارسال کانکس‌های مسکونی و تحصیلی به مناطق زلزله‌زده‌ی کرمانشاه که از هفته‌های پیش در بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان کلید خورده بود روز پنجشنبه 21 دی‌ماه 96 با ارسال اولین محموله از شعبه‌ی اصفهان، وارد فاز اول خود شد.
 
این 12 کانکس که توسط شعبه مرکزی و شعبه اصفهان تامین شده‌ بودند پس از تجمیع در شعبه‌ی اصفهان، توسط واحد حمل‌ونقل این بنیاد و با همراهی بازرس ناظر ویژه به مناطق زلزله‌زده ارسال شدند.
 
این کانکس‌ها بلافاصله پس از تخیله، به نیازمندترین خانواده‌هایی که توسط واحد تحقیق و پژوهشِ دست‌های مهربان با کمک برخی از مسئولین سرپل‌ذهاب شناسایی شده‌اند تحویل داد شد.
 
شایان ذکر است بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان در روزهای ابتداییِ پس از زلزله با ارسال 30 محموله از کمک‌های غذایی، وسایل گرمایشی، چادر، پوشاک و پتو و مواد بهداشتی، پروژه‌ی کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه را آغاز کرد و هم‌اکنون این پروژه با اجرایی‌شدنِ فاز اولِ ارسال کانکس‌های مسکونی و تحصیلی ادامه دارد.
 
همچنین این بنیاد در نظر دارد پس از پایان فازهای چندگانه‌ی تهیه و ارسال کانکس، عملیات ساخت درمانگاه خیریه و همچنین راه‌اندازی شعبه‌ای جدید در کرمانشاه و تحت پوشش قرار دادن زنان و کودکان بی‌سرپرست مناطق زلزله‌زده را اجرایی کند.

 

26 1 3 6 8 13 14 15 21 25
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر