کد خبر: 39606
A

حکم 175 سال زندان به پزشک متجاوز تیم ژیمناستیک المپیک زنان آمریکا(+عکس)

در جلسات دادگاه برخی از قربانیان سوء استفاده جنسی این پزشک سابق تیم ملی حاضر شده و علیه او شهادت دادند.

حکم 175 سال زندان به پزشک متجاوز تیم ژیمناستیک المپیک زنان آمریکا(+عکس)

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛  به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، " دادگاهی در آمریکا پزشک سابق تیم ملی ژیمناستیک المپیک زنان آمریکا را به جرم تجاوز و سوء استفاده جنسی به بیش از 150 زن نوجوان ژیمناست، به تحمل 175 سال زندان محکوم کرد.

لری نصار" 54 ساله پزشک سابق تیم ژیمناستیک المپیک زنان آمریکا از سوی قاضی زن دادگاهی در شهر " لنسینگ" ایالت میشیگان آمریکا به 175 سال حبس محکوم شد.

"رزماری آکویلینا" قاضی دادگاه در اقدامی کم سابقه جلسات محاکمه و قرائت حکم این پزشک سابق تیم های ورزشی آمریکا را به صورت علنی برگزار کرده است.

این قاضی زن همچنان اجازه داد برخی از قربانیان آزارهای جنسی این پزشک سابق در جلسات دادگاه از جمله در جلسه دیروز در دادگاه حضور یافته و حرف‌های دل خود را خطاب به این مجرم و دادگاه و رسانه‌ها قرائت کنند.

پس از اتمام سخنان قربانیان، لری نصار در اظهارانی بارها از قربانیان خود پوزش خواست و تاکید کرد که تا پایان عمرش در زندان حس ندامت و عذاب وجدان بابت رفتارهای ناشایست خود با دختران جوان ورزشکار خواهد داشت.

پرونده این پزشک متجاوز که از ماه نوامبر سال گذشته میلادی افشا و پیگیری شده به بزرگ‌ترین پرونده آزارجنسی کودکان و نوجوانان در تاریخ آمریکا لقب یافته است. صدها نفر – دستکم 150 نفر- قربانی آزار جنسی این پزشک بوده اند.

او در طول سال‌ها فعالیت خود به عنوان پزشک تیم المپیک زنان ژیمناستیک آمریکا به بهانه‌های واهی دختران ورزشکار را دستمالی کرده بود.

برخی از مدال‌آوران زن ورزش ژیمناستیک آمریکا که قربانی سوء رفتار جنسی این پزشک بوده اند در جلسات دادگاه حضور یافته و علیه او شهادت داده اند.

گفتنی است لری نصار پیشتر در پرونده ای دیگر بابت "پورنوگرافی" از دختران ورزشکار به 60 سال حبس محکوم شده است. از این مجرم بیش از 30 هزار عکس و فیلم از آزارجنسی دختران کم سن و سال ورزشکار کشف شده است. او در بسیاری موارد از صحنه های آزار جنسی دختران ورزشکار عکس و فیلم می گرفته است.

 

 
لری نصار در جلسه دادگاه

لری نصار در جلسه دادگاه

قاضی دادگاه

قاضی دادگاه

یکی از قربانیان سوء استفاده جنسی در جلسه دادگاه و در حال شهادت علیه پرشک سابق تیم ملی ژیمناستیک زنان آمریکا

یکی از قربانیان سوء استفاده جنسی در جلسه دادگاه و در حال شهادت علیه پرشک سابق تیم ملی ژیمناستیک زنان آمریکا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر