کد خبر: 39616
A
سخنگوی سازمان آتش‌نشانیخبر داد:

فوت راننده جوان خودروی ریو بر اثر برخورد با میکسر حمل بتن

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اعلام خبر واژگونی یک خودروی ریو در بر اثر برخورد با یک میکسر حمل بتن در بزرگراه چمران گفت: راننده جوان این خودرو براثر شدت جراحات وارده در این حادثه جان خود را از دست داد.

فوت راننده جوان خودروی ریو بر اثر برخورد با میکسر حمل بتن

دیده بان ایران: جلال ملکی در گفت‌وگویی با تشریح جزییات حادثه تصادف در بزرگراه چمراه گفت: ساعت ۵:۱۲ صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه چمراه نرسیده به خروجی بزرگراه همت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

او با بیان اینکه دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند خاطرنشان کرد: در محل حادثه یک دستگا خودروی سواری ریو با یک نفر سرنشین در کنار گاردریل‌های حاشیه بزرگراه کاملا به روی سقف واژگون شده و راننده در داخل آن محبوس است. یک دستگاه خودروی میکسر حمل بتن هم در محل حادثه متوقف شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که خودوری ریو در برخورد با این میکسر از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل‌های کناری در محل واژگون می‌شود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت عملیات خود را برای نجات جان این فرد آغاز کردند گفت: آتش‌نشانان با تجهیزات هیدرولیکی بخشی از قطعات خودرو را برش داده و راننده آن را که یک جوان حدود ۲۷ ساله بود از داخل خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که مشخص شد این مرد جوان جان خود را از دست داده است.

او ادامه داد: خودروها به محل امنی منتقل شد و محل حادثه برای بررسی علت تصادف تحویل عوامل پلیس راهور شد. عملیات نیز در ساعت ۵:۴۳ به پایان رسید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر