کد خبر: 39640
A
دیده بان ایران بررسی می کند؛

برف سر شهرداری تهران را بی کلاه گذاشت/ مقصر اصلی در این بی نظمی ها برف بود

برخی از خط های اتوبوسرانی که در روزهای معمولی نیز با تأخیر به مسافر خدمات رسانی می کردند امروز دیگر خبری از آن ها نیست و تأخیرشان ده برابر شده است مثلا خط اتوبوس شهرک والفجر به میدان ولیعصر که در روزهای عادی دارای تأخیرهایی بود امروز در این روز برفی پس از گذشت بیش از یک ساعت به ایستگاه های مبدا و مقصد خود می رسید.

برف سر شهرداری تهران را بی کلاه گذاشت/ مقصر اصلی در این بی نظمی ها برف بود

به گزارش دیده بان ایران؛ کبری محمدی -  با بارش سنگین برف یکی از مراکزی که در این روزهای سرد باید بیدار باشد و به مردم خدمات رسانی کند، شهرداری و سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی است اما با گذر از شهر در می یابیم هیچ چیزی سر جای خودش قرار ندارد.

برخی از خط های اتوبوسرانی که در روزهای معمولی نیز با تأخیر به مسافر خدمات رسانی می کردند امروز دیگر خبری از آن ها نیست و تأخیرشان ده برابر شده است مثلا خط اتوبوس شهرک والفجر به میدان ولیعصر که در روزهای عادی دارای تأخیرهایی بود امروز در این روز برفی پس از گذشت بیش از یک ساعت به ایستگاه های  مبدا و مقصد خود می رسید.

شهرداری های 21 منطقه تهران نیز گویی به خواب زمستانی رفته اند و یادشان رفته دستگاه خدماتی هستند و باید بیدار باشند البته این را هم بگوییم مقصر برف است که خبر نداده به میهمانی تهران آمده آن هم پس از گذشت بیش از یک ماه از زمستان.

هرس شاخه های بلند درختان در خیابان های اصلی و مجهز کردن این مسیرها به سطل های شن سفره ای بود که می بایست شهرداری تهران آماده می کرد اما در این میان میهمان ناخوانده از آن بی بهره شد و سر شهرداری تهران نیز بی کلاه ماند چرا که جاده ها لغزنده هستند و درختان قد شکسته در میان جاده ها و معابر دراز به دراز افتاده اند .

دستگاهی که نتواند در یک برف از پس خدمت رسانی به مردم برآید در روزهای سخت رخداد یک مخاطره و بحران چه خواهد کرد.

سخن آخر من با برف است، یادت باشد روزی دگر تصمیم گرفتی به تهران این شهر آلوده خسته از آسمان آبی سری بزنی حتما خبر بده تا سفره های رنگی را برایت آماده کنیم .

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر