کد خبر: 39647
A

حاشیه های تصویب طرح جنجالی ترافیک درشورا/هاشمی:هر کس اعتراض دارد به محلی برود که آقای مسجد جامعی پیشنهاد داد!

بررسی موضوع نرخ‌گذاری طرح ترافیک جلسه امروز شورا را جنجالی کرد .هاشمی گفت هر کس اعتراض دارد برود همان جایی که مسجد جامعی دنبالش بود.

حاشیه های تصویب طرح جنجالی ترافیک درشورا/هاشمی:هر کس اعتراض دارد به محلی برود که آقای مسجد جامعی  پیشنهاد داد!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ کلیات طرح ترافیک جدید در جلسه امروز شورا تصویب شد. اما بررسی موضوع نرخ‌گذاری طرح ترافیک جلسه امروز شورا را جنجالی کرد.محسن هاشمی رئیس شورای شهر گفت: مردم به خاطر سلامتی باید راه بروند و از همه می‌خواهم به طرح ترافیک احترام بگذارند به خصوص اعضای شورا که لازم نیست با ماشین به شورا بیایند.

نظری عضو دیگر شورا در اعتراض به نجفی گفت: شما نمی‌توانید نطق داشته باشید نمی‌توانید از لایحه طرح ترافیک دفاع کنید. هیأت رئیسه نباید این کار را بکند.

هاشمی در جواب نظری گفت: من دفاع نکردم نظر خود را گفتم. همچنین محمد سالاری عضو دیگر شورا در اعتراض به نحوه اداره جلسه توسط هیأت رئیسه شورا و شخص محسن هاشمی اعتراض کرد.

همچنین محمد سالاری عضو دیگر شورا  به نحوه اداره جلسه توسط هیات‌رییسه و شخص محسن هاشمی اعتراض کرد.

هاشمی گفت: شما اگر اعتراضی دارید بروید همان جایی که مسجدجامعی اعلام کرده بود (چندی پیشمسجدجامعی طرحی را در شورا ارائه کرد که مکانی برای اعتراضات در تهران ایجاد شود). شما می‌توانید تذکر آئین‌نامه‌ای داشته باشید و نقد به من داشته باشید اما نمی‌توانید مستقیم به رئیس تذکر دهید.

سالاری در جواب هاشمی گفت:‌همین شکل شده که شأن شورا پایین آمده است.

همچنین الهام فخاری عضو دیگر شورا بعد از تصویب طرح جدید ترافیک به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد و رأی‌گیری قیمت طرح ترافیک را فاقد وجاهت قانونی دانست.

وی همچنین گفت: طرح جدید ترافیک پیامدهای سیاسی اجتماعی دارند و فکر می‌کنم یک مقدار در مورد وفاق ایجاد شده تأمل بفرمایید که کجا و کی این وفاق ایجاد شده است. کجای طرح جدید ترافیک عادلانه است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر