کد خبر: 39966
A

جزییات تازه از پرونده ربودن کودک سه ساله تبریزی

دو زن رباینده دختر سه ساله تبریزی از چند روز پیش از عملی کردن نقشه شان در محله «ایده لی» تبریز طعمه شان را زیر نظر گرفته و برای پنهان کردن هویت کودک موهایش را رنگ کرده بودند.

جزییات تازه از پرونده ربودن کودک سه ساله تبریزی

دیده بان ایران- «محدثه»سه ساله عصر دوشنبه در حالی که با خواهر بزرگترش از خانه خارج شده بود توسط زنی ربوده شد. با آغاز تحقیقات پلیسی و انتشار تصاویر این کودک در شبکه های اجتماعی، کارآگاهان سرنخ هایی را به دست آوردند. همین امر سبب شد عاملان این کودک ربایی احساس خطر کرده و کودک را در بوستانی رها کنند. آنها سپس درتماس با خانواده محدثه نشانی را به آنها دادند و کودک پیدا شد. پلیس اعلام کرده است با وجود پیدا شدن این کودک تحقیقات برای دستگیری ربایندگان همچنان ادامه دارد.

"هوشنگ همتی" پدر "محدثه"، گفت: ظهر روز دوشنبه سه فرزندم به قصد رفتن به خانه اقوام از منزل خارج شدند. دختر بزرگترم که 12 ساله است به همراه برادر و خواهر کوچکتر خود به قصد رفتن به خانه اقوام که در نزدیکی خانه ما است، از خانه خارج شدند، طبق گفته دختر بزرگترم، پس از خروج از کوچه دو زن به کودکان نزدیک می شوند و یکی از آن ها اعلام بیماری و تنگی نفس می کند و از دخترم درخواست کمک و خرید آب می کند، دخترم نیز با دیدن حال بد زن مورد نظر، به سمت سوپرمارکت رفته و اقدام به خرید آب می کند که در این حین همدست زن بیمار نما "محدثه" را بغل گرفته و با اشاره بر خودروی پیکانی از محل دور می شود. دخترم پس خروج از مغازه متوجه نبود محدثه شده و از زن بیمار درباره خواهرش پرسیده بود که آن زن به او پیشنهاد می دهد برادرش را پیش او بگذارد و دنبال محدثه برود، اما در این حین دخترم از رفتار زن ترسیده و شتاب زده به همراه برادرش به سمت خانه آمد و خبر مفقودی محدثه را به ما داد. دخترم مدعی بود چند روز قبل از این اتفاق دو زن را چند باری در محل دیده بود. با گزارش حادثه به پلیس، عکس محدثه را نیز پخش کردیم که خدا را شکر پیدا شد.

پدر محدثه که دو روز بی خبری از دخترش را بدترین روزهای زندگی و خانواده اش می داند؛ ادامه داد: «روز چهارشنبه نیز مثل روزهای قبلی در خیابان ها و مناطق مختلف شهر در جست و جوی دخترم بودیم که فرد ناشناسی تماس گرفت و گفت دخترم را در پارکی در اطراف منطقه "بهار" دیده است. سریع به محل رفتیم و آن فرد که از طریق شبکه های اجتماعی دخترم را شناخته بود و می گفت: دیدم قد و قواره کودک شبیه به محدثه است اما مشخصات ظاهری اش متفاوت بود، دختری با موهای مشکی در برابر روی نیمکت نشسته بود، نامش را صدا زدم، سرش را بالا آورد و من را نگاه کرد، محدثه بود اما خبری از موهای طلایی اش نبود، ظاهرا ربایندگان موهای طلایی کودک سه ساله ام را مشکی کرده اند تا هویتش فاش نشود.حقیقتا امروز اگر همراهی و مشارکت رسانه ها و مردم در اطلاع رسانی این اتفاق نبود نمی دانم الان محدثه در کجا و چه شرایطی بود، در ماه های اخیر شاهد اتفاقات ناگواری در خصوص چند کودک در مناطق مختلف کشور بودیم، این چند روز خدا می داند چه بر من و مادر محدثه گذشت، چراکه هر لحظه به یاد کودکان مفقودی ماه های اخیر می افتادیم و بر شدت نگرانی ها و دلشوره هایمان افزوده می شد. خدا را شکر می کنیم که دخترمان را بار دیگر به ما هدیه داد.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر