کد خبر: 40039
A

زن اول به خانه برگشت؛ شوهر، زن دوم را با کلت کشت و بعد خودکشی کرد

ساعت 22 و 30 دقیقه جمعه مرد میانسالی در تماس با پلیس از وقوع جنایتی در اتاق سرایداری یکی از کارخانه‌های متروکه منطقه حسن آباد خبر داد.

زن اول به خانه برگشت؛ شوهر، زن دوم را با کلت کشت و بعد خودکشی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ با اعزام مأموران کلانتری 158 کیانشهر به محل، مشخص شد اجساد متعلق به زن و مرد جوانی است که هر دو با شلیک گلوله کشته شده‌اند.

 با گزارش این دو جنایت مأموران کلانتری 158 کیانشهر، بازپرس کشیک قتل و کارآگاهان اداره تشخیص هویت در محل حاضر شدند.

در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد زن جوان از پشت سر هدف گلوله قرار گرفته و مرد جوان در حالی که اسلحه در دست راستش بود، از ناحیه گیجگاه سمت راست تیر خورده بود. مردی که موضوع را گزارش کرده بود خود را سرایدار این کارخانه معرفی کرد و گفت هفته‌ای یک روز برای سرکشی به کارخانه می‌آید که این بار با جسد زن و مرد جوان روبه‌رو شده است.

 این مرد در تحقیقات مدعی شده است که رضا ۳۵ ساله از دوستانش بوده و با هم در آژانس کار می‌کردند. زن جوان هم همسر دوم او بوده است. اواسط هفته رضا در تماس با سرایدار این کارخانه ادعا کرده بود که همسر اولش بعد از مدت‌ها قهر به خانه برگشته و کلید اتاقک سرایداری را از او گرفته بود تا همسر دومش را آنجا ببرد. تا اواسط هفته همه چیز روبراه بود اما اواخر هفته رضا و همسرش دیگر تلفن را جواب نمی‌دادند که با حضور سرایدار میانسال در محل کارخانه مشخص شد هر دو کشته شده‌اند.

براساس تحقیقات مقدماتی به‌نظر می‌رسد مرد جوان ابتدا همسرش را با شلیک گلوله کشته و سپس به زندگی خود پایان داده است. این پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی در دست بررسی قرار دارد./ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر