کد خبر: 40159
A

۲ پیشنهاد در شورای‌شهر؛ اختصاص بودجه برای بازارچه دست‌فروش‌ها/ تعیین مکانی برای آب و غذای حیوانات شهری

در نوبت عصر جلسه امروز شورای شهر قرار است در زمان بررسی بودجه سال آینده شهرداری، دو طرح تازه بررسی شود؛ اختصاص بودجه برای بازارچه دست‌فروش‌ها و تعیین مکانی برای آب و غذای حیوانات شهری در پارک ها و فضای سبز.

۲ پیشنهاد در شورای‌شهر؛ اختصاص بودجه برای بازارچه دست‌فروش‌ها/ تعیین مکانی برای آب و غذای حیوانات شهری
 دیده بان ایران، عرفان اسماعیل زاده: عصر امروز شورای شهر تهران یک نوبت جلسه برای بررسی بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران دارد. در این جلسه دو پیشنهاد از سوی چند عضو شورا قرار است بررسی شود؛ یکی از آنها تعیین مکانی برای آب و غذای حیوانات شهری در پارک ها و فضای سبز است. 
 
 
دراین پیشنهاد آمده است: به شهرداری تهران اجازه داده می شود در راستای بهبود اخلاق زیست محیطی و ترویج فرهنگ حلم، صبر، آرامش و مهربانی به ویژه برای کودکان، همچنین احیای آیین های سنتی مراقبت و تیمارداری پرندگان و حیوانات اهلی و بی آزار در شهر نسبت به تأمین فضاهای کالبدی برای ارائه غذا و آب بهداشتی توسط شهروندان به این حیوانات در بوستان ها و پارک ها اقدام نماید. اعتبار اجرای این طرح از محل 20 درصد اعتبارات برنامه بهبود محیط زیست شهری به شماره طبقه بندی 30900 در مأموریت خدمات شهری تأمین می شود.
 
همچنین در پیشنهاد دیگری به شهرداری اجازه داده شده است که از بودجه مربوط به سد معبر، بخشی را برای احداث بازارچه ها مخصوص دستفروشان اختصاص دهد.
 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر