کد خبر: 40639
A
فرمانده انتظامی شهرستان آمل خبرداد:

کشف 6 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 6 تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد .

کشف 6 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در آمل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از ایلنا از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نعمت الله آزادی با اعلام این خبر، افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده های جنگلی و در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق چوب در یکی از روستا های شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی امامزاده عبدالله این فرماندهی در بازدید از چندین واحد تولیدی صنایع چوبی در محل مورد نظر موفق به کشف 6 تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق شدند.

سرهنگ آزادی، افزود: چوب های قاچاق مکشوفه به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

آزادی، عنوان داشت: طبیعت جزئی از حیات و زندگی انسان است که به امانت در اختیار نسل های قبل بوده و به ما رسیده و ما نیز باید آن را به نسل های آینده تحویل دهیم.

فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه برای حفظ این جزء مهم از زندگی باید همه همکاری کنند و احساس مسئولیت داشته باشند، افزود: در این راستا همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‎ ها و تولید امنیت اجتماعی پایدار در جامعه خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر