کد خبر: 40697
A

اولین واکنش فرهاد به اخراج زیباکلام : او را اخراج نکردیم؛ گفتیم چرا از دو جا حقوق می‌گیرد!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه زیباکلام را اخراج نکرده‌ایم، گفت: به او اعلام کردیم فعالیتش غیرقانونی است؛ چرا که از دو جا حقوق می گیرد.

اولین واکنش فرهاد به اخراج زیباکلام : او را اخراج نکردیم؛ گفتیم چرا از دو جا حقوق می‌گیرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ فرهاد رهبر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از اساتید دانشگاه آزاد (صادق زیباکلام) مدعی است که از این دانشگاه اخراج شده است، اظهار داشت: ما کسی را اخراج نکردیم. بلکه اعلام کردیم فعالیت شما غیرقانونی است؛ چرا که از دو جا حقوق می گیرید. شما می توانید دانشگاه تهران را رها کنید و اینجا استخدام شوید و یا می‌توانید در دانشگاه تهران باشید و در دانشگاه آزاد به صورت حق التدریس فعالیت کنید.

فرهاد رهبر با بیان اینکه ادامه همکاری دانشگاه آزاد با اساتید در حال تغییر است، افزود: اگر این استاد می خواهد تعبیر اخراج را به کار ببرد، ایرادی ندارد. خودش می گوید اخراج شده، پس اخراج شده. حتماً کاری کرده که اخراج شده است، حتما به خود شک دارد. آن وقت من بیایم به او بگویم که به خودت شک نداشته باش.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه فردی از دو جا حقوق بگیرد، غیر قانونی است، افزود: کرسی های کار ما محدود است و اگر کسی بخواهد چند کرسی را اشغال کند، نمی توانیم جوانان جویای کار را مشغول به کار کنیم؛ به طور مثال استادی داریم که در یک دانشگاه دولتی استخدام شده و در دانشگاه آزاد نیز استخدام است و در چند واحد دانشگاه هم به صورت حق التدریس فعالیت می کند. بنابراین شیوه قرارداد ما با این اساتید تغییر کرده و این افراد می توانند به صورت حق التدریس فعالیت کنند./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر