کد خبر: 40906
A

علت فوت جانباختگان هواپیما سرمازدگی نبود/ ۹۵ بافت انسانی تحویل پزشکی قانونی شد

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به معاینات انجام شده پزشکی قانونی بر روی اجساد یافت شده سانحه هوایی هیچ موردی مشاهده نشده که فوت ناشی از سرمازدگی مطرح باشد.

علت فوت جانباختگان هواپیما سرمازدگی نبود/ ۹۵ بافت انسانی تحویل پزشکی قانونی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ کامروز امینی درباره علت فوت جانباختگان پرواز تهران- یاسوج افزود: تاکنون علت فوت تمام جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" ناشی از صدمات و شدت جراحات وارده سانحه هوایی گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون 6 محموله به پزشکی قانونی استان انتقال داده شد که کار کدگذاری و نمونه گیری این محموله ها انجام شد. کارت این محموله‌ها برای شناسایی و انجام آزمایشات ژنتیک به پزشکی قانونی استان فارس ارسال شد.

وی ادامه داد: 95 بافت انسانی مجزای جانباختگان پرواز تهران- یاسوج تاکنون تحویل پزشکی قانونی استان شده است. کارشناسان پزشکی قانونی آماده هستند در صورتی که محموله‌ای از مابقی بافت‌ها و بقایا برسد کار آزمایشات و نمونه برداری ها را انجام دهند.

امینی تاکید کرد: وقتی که کار جستجو و انتقال پیکرها تمام شد پزشکی قانونی هویت بقایا و بافت هایی که در اختیار دارد را اعلام خواهد کرد.

وی اضافه کرد: حجم و ابعاد بعضی از پیکرها نسبت به سایر بافت‌های انسانی تحویل داده شده کامل‌تر هستند که با هماهنگی و دستور قضایی و انجام فرآیند صدور جواز دفن طی روزهای آینده تحویل خانواده های آنها خواهد شد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر