کد خبر: 41451
A
با ارسال بیانیه ای به شورای شهر تهران صورت گرفت

حمایت جمعی از پرسنل شهرداری تهران و کارشناسان شهری از معرفی اسماعیل دوستی به عنوان شهردار تهران

جمعی از پرسنل شهرداری تهران و کارشناسان شهری با ارسال بیانیه ای به شورای شهر تهران اسماعیل دوستی را به عنوان شهردار مورد حمایت خود به شورای شهر معرفی کردند

حمایت جمعی از پرسنل شهرداری تهران و کارشناسان شهری از معرفی اسماعیل دوستی به عنوان شهردار تهران

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ بیانیه ای توسط پرسنل شهرداری تهران تهیه و به امضاء رسیده است که قرار است این بیانیه به دست اعضای شواری شهر تهران برسد. در این بیانیه به اعضای شورای شهر تهران توصیه شده است مدیری از جنس شهرداری و آشنا به مدیریت شهری را برای تصدی پست شهرداری برگزینند. جمعی از پرسنل شهرداری تهران و متخصصان شهرداری در این بیانیه یادآور شده اند که شهردار جدید باید به حوزه شهر آشنا بوده و در این زمینه تخصص کافی داشته باشد. در متن این بیانیه که به امضای متخصصان شهری و جمعی از پرسنل شهرداری تهران رسیده به اعضای شورای شهر تهران توصیه شده است اسماعیل دوستی را به عنوان شهردار تهران معرفی کنند در متن این بیانیه آمده است" اسماعیل دوستی دارای سوابق متعددی در حوزه مدیریت شهری و شهرداری است بدنه شهرداری تهران ایشان را از جنس شهرداری و از جنس مدیریت شهری می دانند"

متن بیانیه در ذیل آمده است:

خدمت اعضای محترم شورای شهر تهران

ضمن عرض سلام و تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از اعضای محترم شورای شهر تهران، به دلیل زحماتی که در سال 1396 برای مدیریت شهری تهران متقبل شده اید. ما جمع کثیری از متخصصان شهری و پرسنل شهرداری از باب وظیفه و دغدغه ای که نسبت به شهرمان احساس می کنیم و برای سرعت در کار مدیریت شهری به ویژه توسعه حمل و نقل عمومی مانند مترو، توسعه فضاهای فرهنگی و گردشگری، مبارزه با آسیب های اجتماعی و جلوگیری از آلودگی محیط زیست جناب آقای "مهندس اسماعیل دوستی" را که دارای سوابق مدیریتی عالی در حوزه مدیریت شهری دارند را برای تصدی "شهرداری تهران"  به اعضای محترم شورای شهر تهران پیشنهاد می کنیم.

ما جمعی از پرسنل شهرداری تهران؛ تمام تلاش خود را برای سربلندی شهردار محترم و شورای شهر تهران انجام خواهیم داد و از هیچ کوششی در جهت همراهی و همدلی با شهردار جدید دریغ نخواهیم کرد.

امضا کنندگان جمعی از کارشناسان، متخصصان مدیریت شهری و کارکنان شهرداری تهران   

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ سوابق اسماعیل دوستی که از سوی جمعی از متخصصان شهری برای تصدی پست شهرداری تهران معرفی شده  در ذیل آمده است:

 استاندار کهگیلویه  و بویر احمد در دوران اصلاحات، عضو شورای شهر چهارم تهران(کمیسیون حمل و نقل ) ، شهردار اسبق منطقه سه تهران، مشاور شهردار تهران، نماینده مجلس پنجم، شهردار اسبق خرم آباد و مشاور وزیر کشور

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر