کد خبر: 41494
A

عیدی ویژه آقای وزیر برای دانشجویان زلزله زده: بخشش اجاره یک سال تحصیلی

به دانشجویان ساکن در سرا‌های دانشجویی (خوابگاه) این مناطق، اجاره بهای یک سال تحصیلی (دو ترم سال جاری) آنان به عنوان عیدی وزیر اختصاص می‌یابد.

عیدی ویژه آقای وزیر برای دانشجویان زلزله زده: بخشش اجاره یک سال تحصیلی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از پرداخت عیدی ویژه وزیر علوم به دانشجویان مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ذوالفقار یزدان مهررئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: با پیشنهاد صندوق رفاه دانشجویان و موافقت مقام عالی وزارت علوم، دانشجویان مناطق زلزله‌زده که خود یا خانواده آن‌ها دچار خسارت‌های ناشی از زلزله شده‌اند از عیدی ویژه وزیر علوم برخوردار می‌شوند.

مشاور وزیر علوم تصریح کرد: به دانشجویان ساکن در سرا‌های دانشجویی (خوابگاه) این مناطق، اجاره بهای یک سال تحصیلی (دو ترم سال جاری) آنان به عنوان عیدی وزیر اختصاص می‌یابد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان به مبلغ اختصاص یافته بابت عیدی اشاره کرد و افزود: با توجه به متفاوت بودن اجاره بهای سرا‌های دانشجویی متناسب با رتبه‌بندی ۵ گانه، این مبلغ بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

یزدان‌مهر خاطرنشان کرد: آن دسته از دانشجویانی که از سرا‌های دانشجویی استفاده نمی‌کنند یا اجاره‌بهای خود را پرداخت کرده‌اند صندوق رفاه دانشجویان این مبلغ را به حساب آنان واریز خواهد کرد.

وی افزود: معاون دانشجویی دانشگاه کردستان و دبیر منطقه ۵ دانشجویی کشور به عنوان مسئول بررسی و ارزیابی موضوع با ارائه مستندات حدود ۴۰۰ نفر از دانشجویان واجد شرایط را به صندوق معرفی کرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در پایان گفت: عیدی دانشجویان قبل از پایان سال واریز خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر