کد خبر: 41600
A
مسعود دمان بخشدار ماژین خبر داد؛

شب گذشته افرادی ناشناس با باز کردن اتصالات پل دره خزینه اقدام به تخریب آن کردند / پل گردشگری دره خزینه با طول ۱۱۲ و ارتفاع ۸۵ متر بزرگترین پل معلق خاور میانه شناخته می شود

خشدار ماژین گفت: پیگیری برای شناسایی مسببین این حرکت غیر انسانی در دستور کار نیروی انتظامی دره شهر و پلدختر قرار گرفته است.

 شب گذشته افرادی ناشناس  با باز کردن اتصالات پل دره خزینه اقدام به تخریب آن کردند /  پل گردشگری دره خزینه با طول ۱۱۲ و ارتفاع ۸۵ متر بزرگترین پل معلق خاور میانه شناخته می شود

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ مسعود دمان"بخشدار ماژین در گفتگو با سیمره خبر گفت: شب گذشته افرادی ناشناس اقدام با باز کردن اتصالات پل معلق در این بخش کرده اند.

 

وی اظهار کرد: متاسفانه این موضوع باعث تخریب بزرگترین‌پل معلق خاور میانه و یکی از مکانهای مهم گردشگری شده است.

 

دمان افزود: در همان ساعات اولیه تیم ارزیاب برای بررسی تخریب این پل به منطقه اعزام شد.

 

وی تصریح کرد: این پل با طول ۱۱۲ و ارتفاع ۸۵ متر بزرگترین پل معلق خاور میانه شناخته می شود.

 

دمان یادآورشد: این سازه گردشگری در جریان مطالعات جانمایی سد کرخه ۲ و بمنظور تسهیل در تردد و انتقال گروه مطالعاتی زمین شناسی و ژئوتکنیک در بهار ۱۳۸۲ ساخته شده است.

 

بخشدار ماژین خاطرنشان کرد: پیگیری برای شناسایی مسببین این حرکت غیر انسانی در دستور کار نیروی انتظامی دره شهر و پلدختر قرار گرفته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    چند روز پیش در ایام عید تلویزیون در مستند ایرانگرد تصاویر این پل را پخش کرد هر مکان دیدنی که از طرف رسانه ها معرفی شده سرنوشتش تخریب بوده. اول حفاظت بعد معرفی . تخریب پل مشکوک هست !؟احتمال داره کار مردم محلی باشه که انگیزه شان معلوم نیست. احتمال هم داره کار مسئولان محلی بوده که برای جلوگیری از وقوع حادثه ای ناگوار برای گردشگران پل را تخریب کرده اند به جای اینکه پل را تعمییر و ایمن سازی کنند پل را تخریب کردند!.در هر صورت تخریب پل دره خزینه را از طرف هرکس وبا هر هدفی محکوم می کنیم.

ارسال نظر