کد خبر: 41645
A

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور در بعدازظهر امروز را تشریح کرد.

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور

دیده بان ایران: سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور، گفت: مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ چالوس از ابتدای محور تا تونل شماره پنج دارای ترافیک سنگین و طول محور دارای ترافیک پرحجم است. همچنین در مسیر شمال به جنوب این محور از مرزن آباد تا دزبن ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به وضعیت محور هراز، گفت: در مسیر جنوب به شمال این محور از امامزاده هاشم تا گزنک ترافیک سنگین است و در طول محور نیز ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم. همچنین در مسیر شمال به جنوب از پارک جنگلی آمل تا نارنجستان ترافیک سنگین است.

وی با اشاره به پرحجم بودن ترافیک در طول مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه، ادامه داد: ترافیک پرحجم را در محور سلفچگان ـ قم و همین‌طور هر دو باند آزادراه تهران ـ قم نیز شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی در ادامه گفت: مسیر جنوب به شمال محور رشت به قزوین در محدوده‌های لوشان، منجیل و مسکن مهر رودبار با ترافیک سنگین همراه است و همچنین در محور رشت ـ لاهیجان نیز ترافیک پرحجم است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین گفت: محورهای قزوین ـ رشت، قزوین ـ زنجان و قزوین ـ کرج نیز ترافیک پرحجم دارند، همچنین این وضعیت در آزادراه ملک آباد به مشهد و سبزوار به مشهد در استان خراسان رضوی نیز وجود دارد.

وی از وجود ترافیک نیمه سنگین در باند شمالی آزادراه تهران ـ کرج از پل کلاک تا پل فردیس خبر داد و گفت: در باند شمالی آزادراه کرج ـ قزوین نیز از پل فردیس تا پل حصارک ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر