کد خبر: 41661
A
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد

انتخاب سرمایه گذاران نهایی طرح "مسکن امید" بزودی

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از ثبت‌نام حدود 90 شرکت برای مشارکت در طرح "مسکن امید " در پایتخت خبر داد و گفت: بزودی پس از برگزاری جلسات ارزیابی، چند شرکت سرمایه گذاری انتخاب و زمین های مورد نظر از سوی شهرداری به توسعه گران واگذار می شود.

انتخاب سرمایه گذاران نهایی طرح "مسکن امید" بزودی

دیده بان ایران: سید رضا میرصادقی با اشاره به پایان مهلت ثبت نام شرکت های سرمایه گذاری برای مشارکت در طرح "مسکن امید" در پایتخت اظهار کرد: تا پایان روز 23 اسفند ماه، حدود ۹۰ شرکت سرمایه گذاری ثبت نام اولیه کردند.

وی با بیان اینکه در مرحله بعد با تشکیل کمیسیون ویژه شرایط شرکت های ثبت نام شده مورد بررسی دقیق قرار می گیرد، گفت: شرکت ها بر اساس سوابق فنی و اجرایی، پشتوانه مالی و مواردی از این دست مورد سنجش قرار می گیرند در نهایت شرکت هایی که صلاحیت آن ها بر مبنای شاخص های مورد نظر احراز شود، به عنوان توسعه گر در اجرای طرح مشارکت می کنند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران عنوان کرد: البته نکته مهم در مورد شرکت های ثبت نام کننده برای مشارکت در طرح مسکن امید این است که این بار شرکت های بسیار قابل و معتبر با سال ها پیشینه فعالیت وارد عمل شده اند و برای اجرای طرح اعلام آمادگی کردند.

میرصادقی تاکید کرد: تلاش ما این است پس از انتخاب سرمایه گذاران و در اختیار گذاشتن زمین، اقدامات پرشتاب مربوط به نوسازی بافت فرسوده در قالب طرح مسکن امید آغاز شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، میرصادقی در پاسخ به این سوال که از میان شرکت های ثبت نام شده، در نهایت چه تعداد انتخاب می شوند، تصریح کرد: همان گونه که در سایت سازمان نوسازی اعلام شد، تعدادی پروژه برای اجرای طرح مسکن امید در تهران تعریف شده است و متناسب با این تعداد سرمایه گذاران نهایی انتخاب می شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر