کد خبر: 41719
A

تجهیز اتوبوس مدرسه روستاییان آمریکایی به وای‌فای و کروم‌بوک گوگل

گوگل برنامه دسترسی به اینترنت وای فای و کروم بوک برای انجام تکالیف، قبل و بعد از مدرسه برای دانش‌آموزان روستایی را توسعه می‌دهد.

تجهیز اتوبوس مدرسه روستاییان آمریکایی به وای‌فای و کروم‌بوک گوگل

به گزارش سایت دیده بان ایران، پروژه موسوم به Rolling Study Halls با هدف افزودن 1.5 میلیون ساعت آموزش، به دانش‌آموزانی که از سرعت بالای اینترنت برخوردار نیستند در 16 منطقه روستایی توسط گوگل به اجرا گذاشته می‌شود.

در این راه کنسرسیوم cons.org و کمپانی Kajeet ،مسوول اتصالات 4G و نرم‌افزار آموزشی ویژه اتوبوس به گوگل کمک خواهند کرد تا به جای اینکه دانش‌آموزان در مسیر مدرسه و خانه بخوابند، از طریق ابزار کروم بوک و نیز وای فای مهیا شده، تکالیف خود را انجام دهند.

در برخی مناطق مانند کارولینای شمالی دانش‌آموزان 1.5 ساعت رفت و 1.5 ساعت مسیر برگشت را هر روز با اتوبوس مدرسه طی می‌کنند.

سی بی اس نوشت حدود 28 اتوبوس در کارولینای جنوبی به وای فای مجهز شده و بیش از 1700 کروم بوک گوگل نیز در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شده است.

برنامه مذکور به صورت انعطاف پذیر از منطقه کلرادو آغاز شده و بر اساس نیاز دانش‌آموزان به مسائل درسی در هر منطقه متفاوت خواهد بود و تا پایان سال آموزشی 2019 ادامه خواهد یافت./خبرانلاین

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر