کد خبر: 41794
A

دیدار نوروزی استاندار اصفهان در تهران!!

برخی گمانه زنی ها حاکی است که پس از اعلام اسامی برخی گزینه ها برای جایگزینی محمدعلی نجفی شهردار مستعفی تهران، مهرعلیزاده که پیشتر هم از او به عنوان یکی از گزینه های مطرح اصلاح طلبان یاد میشد برای تصدی این پست اظهار تمایل کرده است.

دیدار نوروزی استاندار اصفهان در تهران!!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان، پس از دیدار نوروزی ششم فروردین خود در استانداری اصفهان، امروز  448 کیلومتر دورتر از محل کارش یعنی در تهران دیدار نوروزی دیگری را برگزار کرد. برخی گمانه زنی ها از این موضوع حکایت دارد که پس از اعلام اسامی برخی گزینه ها برای جایگزینی "محمدعلی نجفی" شهردار مستعفی تهران، مهرعلیزاده که پیشتر هم از او به عنوان یکی از گزینه های مطرح اصلاح طلبان یاد میشد برای تصدی این پست اظهار تمایل کرده است. او در تیرماه سال گذشته به خبرگزاری ایلنا گفته بود: ترجیح می‌دهم شهردار تهران شوم و  برنامه‌ای هم برای انتخابات سال ۱۴۰۰ ندارم و (در صورت شهردار شدن) همه توانم را برای حل و فصل مشکلات و معضلات تهران بکار خواهم بست. او هچنین این جمله را هم اضافه کرده بود که : از سال ۹۲ درخصوص شهرداری و مدیریت شهری در حال مطالعه هستم، در آن زمینه بیشتر متمرکز هستم و در حال پیش رفتن هستم.

گفتنی است: مهرعلیزاده در کارنامه خود معاونت رئیس‌جمهوری و ریاست سازمان تربیت بدنی دولت اصلاحات را دارد و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری نیز در سال ۸۴ بود. او خود برای انتخابات شورای شهر پنجم نامزد شد، اما پس از اعلام لیست‌نهایی شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اعلام انصراف کرد.او همچنین در دوره اول دولت اصلاحات استاندار خراسان نیز بوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر