کد خبر: 41879
A

راننده جوانی که بخاطر بوق زدن، راننده دیگری را کشته بود، چند روز پس از فرار دستگیر شد

ساعت ۲۲:۳۰ نهم فروردین، مأموران کلانتری 211 قلعه نو در جریان مرگ پسر 22 ساله‌ای که مجروح به بیمارستان انتقال یافته بود، قرار گرفتند.

راننده جوانی که بخاطر بوق زدن، راننده دیگری را کشته بود، چند روز پس از فرار دستگیر شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مقتول به‌همراه دوستانش از ورامین راهی تهران بود و برای صرف شام به رستورانی در کنار جاده رفته بود. اما در بازگشت از رستوران، راننده پژو 405 که در حال عبور از آنجا بود برای آنها بوق زده و همین مسأله باعث درگیری بین آنها و جنایت شده بود. بررسی‌ها نشان داد قاتل پس از وقوع جنایت، با رها کردن خودرو و همراهش از محل متواری شده بود. به این ترتیب پلیس با راهنمایی دیگر سرنشین خودروی قاتل فراری، هویت متهم 33 ساله را شناسایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت متهم جوان را ساعت 5 عصر 14 فروردین دستگیر کردند.
متهم در تحقیقات گفت: به همراه یکی از بستگان نزدیک خود، با ماشین در جاده ورامین در حال عبور از خیابان بودیم. همزمان مقتول نیز به همراه چند نفر دیگر از عرض خیابان عبور می‌کردند. نحوه عبور آنها از عرض خیابان به گونه‌ای بود که در مسیر ما بودند. به همین خاطر من برای آنها بوق زدم؛ همین موضوع باعث درگیری لفظی ما شد و زمانیکه آنها شروع به فحاشی کردند، ما از ماشین پیاده شدیم. چون تعداد آنها بیشتر بود ما کتک خوردیم و همین مسأله باعث شد تا دست به چاقو شوم.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف متهم به ارتکاب جنایت و دیگر شواهد و دلایل به‌دست آمده از شاهدان در صحنه جنایت، قرار بازداشت موقت برای متهم از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای شهرری صادر شد./ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر