کد خبر: 41949
A

نجفی در جلسه شورای شهر: مرا عزل نکردید که لشکر کشی کنم/ بیماری فعلی من جدید است/ اقتضای جسمی بنده ایجاب می کند این مسئولیت را به دیگری واگذار کنم

شهردار تهران گفت: من ادعا می‌کنم کارنامه ۷ ماهه ما کاملا قابل دفاع است و با هیچ هفت ماه و نیم قبلی قابل قیاس نیست.

نجفی در جلسه شورای شهر: مرا عزل نکردید که لشکر کشی کنم/  بیماری فعلی من جدید است/ اقتضای جسمی بنده ایجاب می کند این مسئولیت را به دیگری واگذار کنم

به گزارش سایت دیده بان ایران، در آغاز بررسی استعفا محسن هاشمی، خطاب به شهردار تهران: آقای نجفی علی رغم میل به استعفا برای توضیحات لازم به پشت تریبون تشریف بیاورید.

محمد علی نجفی همچنین در جلسه  بررسی استعفایش از شهرداری تهران در پاسخ به شوخی شهربانو امانی مبنی  بر اینکه امروز لشکر کشی کرده اید،گفت: این لشگر کشی برای زمانی بوده که شورا شهردار را عزل کند ولی الان برعکس شده است و خود مدیران لطف کردند و آمدند.

شهردار تهران گفت: وقتی مهمترین خبر روز می شود بدهی 14 میلیون تومانی شورا برای سفره هفت سین و آن را در برابر بدهی 52 هزار میلیاردی شهرداری قرار دهیم متوجه خیلی از مسایل می شویم .

نجفی گفت: من ادعا می‌کنم کارنامه 7 ماهه ما کاملا قابل دفاع است و با هیچ هفت ماه و نیم قبلی قابل قیاس نیست.

شهردار تهران گفت: بودجه شهرداری ضعف اساسی داشت. واقعا وجود تیم کمیسیون برنامه و بودجه شورا باعث شد بهترین نحو اجرا شود.

وی گفت: ما 95 درصد تحقق بودجه در 6 ماهه دوم داشتیم. برای بودجه سال 95، پنج هزار میلیارد وام گرفتند تا بودجه محقق شود و شما با تحقق بودجه ما قیاس کنید.

به اعتقاد شهردار تهران، ما کارنامه قابل قبولی داریم و اگر کسانی مدعی هستند حاضریم به بحث بنشینیم.

نجفی گفت: بالاخره اینقدر زدند تا یکی به هدف خورد.

شهردار تهران گفت: پش گویی های پیغمبرگونه برخی در مورد بیماری من درست از آب نیامد. واقعیت این است که وقتی مسئولیت شهرداری را قبول کردم  مریض نبودم ، بیماری فعلی من جدید است. یک ماه و نیم است  برمن عارض شده  و درمان آن انرژی می گیرید و دیگر انرژی لازم برای رتق و فتق امور شهرداری نیست. اقتضای جسمی بنده ایجاب می کند این مسئولیت را به دیگری واگذار کنم.

ادامه دارد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر