کد خبر: 41957
A

دلایل اعضای شورای‌شهر در مخالفت با استعفای نجفی/ خیلی از رجال‌سیاسی این‌بیماری دارند، درمان کن، برگرد

اعضای شورای شهر تهران دلیل نجفی برای استعفا را نپذیرفتند. او بیماری جدید را دلیل این بیماری دانست.

دلایل اعضای شورای‌شهر در مخالفت با استعفای نجفی/ خیلی از رجال‌سیاسی این‌بیماری دارند، درمان کن، برگرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از نجفی خواست که درمان کند؛ اما استعفا ندهد.

ناهید خداکرمی صبح امروز در جلسه بررسی استعفای شهردار تهران در صحن علنی شورای شهر تهران پس از استماع سخنان نجفی گفت: بیماری شما ربطی به استعفا ندارد چرا که درمان آن تنها یک ماه زمان می‌برد و پذیرش استعفا قبل از درمان معنا ندارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسئولان به این بیماری دچار هستند و حتی برخی‌ها با قهر کردن کشور را رها کردند گفت: اما حالا نجفی برای یک درمان یک ماهه می‌خواهد استعفا دهد؟ تشریف ببرید، درمان کنید و مجددا برگردید.

صدراعظم نوری: بیماری نجفی، بیماری رجال سیاسی کشور است!

زهرا صدراعظم نوری هم در مخالفت با استعفای نجفی گفت: بیماری جدید آقای نجفی بیماری رجل سیاسی کشور است. (خنده حضار.)

محسن هاشمی، در ادامه گفت: پس هر کسی این بیماری را ندارد رجل سیاسی نیست!؟

صدراعظم نوری در پاسخ گفت: رجل سیاسی این بیماری را مبتلا می‌شوند، مداوا می‌کنند و به سر کار برمیگردند، آقای نجفی هم برای مداوا اقدام کند.

حق شناس: باید تکلیف شهر را همین امروز مشخص کنیم

محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر پس متن استعفای نجفی در جلسه امروز شورای شهر تهران، گفت:‌ سخت است که تنها موافق استعفا باشم.

وی با اشاره به سوابق و رزومه نجفی گفت: نام نجفی در تارک تاریخ کشور به عنوان یک مدیر موفق نقش خواهد بست و مردم تهران نجفی را به عنوان مدیری هوشمند و مجرب در 40 سال گذشته می‌شناسند.

حق شناس با بیان اینکه مردم با رأی قاطع به شورای شهر رأی دادند و خواستار تغییر شدند و نجفی هم با رأی همه اعضا به عنوان شهردار انتخاب شد و در این هفت ماه و نیم نیز عملکرد مناسبی داشت، گفت: به عنوان مثال نجفی شهری را تحویل گرفت که با انبوه بدهی‌ها مواجه بود و با شرایطی مواجه بودیم که باید هر ماه حدود 500 میلیارد تومان حقوق داده می‌شد اما در روزی که ما خزانه را تحویل گرفتیم تنها 13 میلیارد تومان پول در آن بود و در این شرایط 6000 میلیارد بدهی نیز پرداخت شد.

وی گفت: نجفی بهترین تیم را برای مدیریت شهر انتخاب کرد، از عملکرد نجفی دفاع می‌کنم اما از استعفایش گلایه مند و دلخورم؛ البته دقت داشته باشید که نجفی در این استعفا خدا، شرایط، مردم و ... را در نظر گرفته و نهایتا این تصمیم سخت را اخذ کرده است اما ما در جایگاهی نیستیم که تعهدمان را به مردم فراموش کنیم چرا که 30 میلیون رأی پشت سر ما است و نباید حتی برای یک ساعت شهر را بدون مدیر رها کنیم.

وی با بیان اینکه خیلی از مردم علت استعفا را قبول و باور ندارند گفت: اگر نجفی به این جمع بندی رسیده که نمی‌تواند بماند باید تکلیف شهر را همین امروز مشخص کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر