کد خبر: 41963
A

الویری: با مردم صریح صحبت کنید، علت استفعای نجفی بیماری است؟

باید دقت کنیم و به راحتی فکر نکنیم که نجفی بیمار است و مدیر دیگری را انتخاب می‌کنیم چرا که تغییرات در حوزه مدیریتی دشوار است.

الویری: با مردم صریح صحبت کنید، علت استفعای نجفی بیماری است؟

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه عنوان کرد: برای من محرز نشده که علت اصلی استعفای نجفی تنها بیماری است.

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از ایسنا، مرتضی الویری در مخالفت با استعفای نجفی در جلسه بررسی استعفای شهردار تهران با بیان اینکه تغییر مدیریت در تهران مسئله ساده‌ای نیست، گفت: من تجربه تلخ شورای شهر اول را به یاد دارم که در آن زمان به علت اختلاف جدی بین شورا و شهرداری به عنوان شهردار استعفا دادم.

وی با بیان اینکه من به اعضای شورای شهر گفتم که اگر اعضا به این جمع بندی برسند من شهردار نباشم حتی برای یک لحظه هم نمی‌مانم، گفت: حجاریان امضاء هشت نفره از اعضای 15 نفره شورا آورد که بر روی انتخاب ملک مدنی به عنوان شهردار تهران نظر مثبت داشتند که همان جا بر روی برگه A4 استعفا دادم و بعد با خبر شدم که با استعفای من موافقت شده است.

الویری با بیان اینکه این اتفاقات سبب لطمه خوردن شهر و اصلاح طلبان شد، تصریح کرد: لذا باید دقت کنیم و به راحتی فکر نکنیم که نجفی بیمار است و مدیر دیگری را انتخاب می‌کنیم چرا که تغییرات در حوزه مدیریتی دشوار است.

وی با بیان اینکه شما اگر سوار یک دوچرخه باشید سریع می‌توانید تغییر مسیر بدهید؛ اما تغییر جهت یک کشتی بزرگ چند مایل زمان می‌برد، گفت: اساس را بر این می‌گذاریم که نباید مدیری عوض شود و در مورد نجفی نیز باید بگویم که عملکرد وی خوب بوده و یکی از شاهکارهای وی مبارزه با فساد و سرلوحه قرار دادن پاکدستی است که تداوم این مسیر لازم است. همچنین نجفی یک شخصیت برنامه ریز است و ما در آستانه تدوین برنامه سوم قرار داریم و در حال حاضر در میانه راه هستیم و نباید این مسئله رها شود.

وی با اشاره به تعامل و رابطه خوب نجفی با دولت و مجلس افزود: این رابطه خوب بسیاری از مشکلات را حل کرده به گونه‌ای که برای اولین بار تبصره‌هایی مخصوص به شهرداری‌ها در بودجه 97 ایجاد شده است.

الویری با بیان اینکه برای من به عنوان عضو شورای شهر محرز نیست که علت استعفای نجفی فقط بیماری است گفت: باید با مردم صریح صحبت کنیم تا دقیقا بدانند علت استعفا چیست؟ نه اینکه نهایتا بگویند شورا به فشارها تمکین کرده و من با استعفا مخالف هستم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر