کد خبر: 42078
A

سرپرست شهرداری تهران : شفاف‌سازی، انضباط مالی و مبارزه با فساد سرلوحه کار ما است

حسینی مکارم گفت: شفاف‌سازی، انضباط مالی و تمرکز بر قانون و همینطور مبارزه با فساد و اطلاع‌رسانی دقیق در سرلوحه کار ما قرار گرفته است و امیدواریم با همکاری تمامی معاونین شهرداری و سایر مدیران بتوانیم اقدامات مناسبی را انجام دهیم و تا هنگامی که شهردار جدید می‌آید با قوّت به کار خود ادامه دهند.

سرپرست شهرداری تهران : شفاف‌سازی، انضباط مالی و مبارزه با فساد سرلوحه کار ما است

سرپرست شهرداری تهران گفت: شفاف‌سازی، انضباط مالی، تمرکز بر قانون و مبارزه با فساد در سرلوحه کار ما قرار گرفته است.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسینی مکارم در حاشیه پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از دریافت حکم سرپرستی شهرداری در جمع اعضای شورای شهر اظهارداشت: از حسن ظن و اعتماد اعضا تشکر می‌کنم و امیدوارم با همدلی و اخذ نظر و مشاوره از اعضا، دوران گذار را تا انتخاب شهردار جدید به خوبی پیش ببریم و امیدواریم که همان برنامه‌های آقای نجفی را بتوانیم دنبال کنیم.

وی افزود: شفاف‌سازی، انضباط مالی و تمرکز بر قانون و همینطور مبارزه با فساد و اطلاع‌رسانی دقیق در سرلوحه کار ما قرار گرفته است و امیدواریم با همکاری تمامی معاونین شهرداری و سایر مدیران بتوانیم اقدامات مناسبی را انجام دهیم و تا هنگامی که شهردار جدید می‌آید با قوّت به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: امیدوار هستیم مجموعه فعالیت‌های ما موجب نشاط و زندگی بهتر برای شهروندان شود.

وی افزود: بنده از نجفی صمیمانه تشکر می‌کنم و آرزوی سلامتی می‌کنم چرا که نجفی یکی از سرمایه‌های ملی ما است و اگر اقرار نباشد جزء مدیرانی است که منحصربه‌فرد است./انتخاب

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر