کد خبر: 42088
A

شمشیر تیز کانون های وکلا بر علیه پذیرفته شدگان دارای سهمیه ایثارگران و فرزندان شهدا در آزمون وکالت ۹۶

کانون های وکلای بوشهر ، فارس و گیلان پذیرفته شدگان داری سهمیه ایثارگری را که طبق بند چ ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه قبول شده بودند به بهانه واهی و تفسیر خلاف واقع با تشخیص هئیت مدیره های خود رد کردند. این در حالی است که تمامی کانون های وکلای استانهای دیگر پذیرفته شدگان داری همین شرایط را قبول کرده است . این ناهماهنگی و عدم تمکین از قانون و تفسیر یکطرفه باعث اعتراض خانواده شهدا و ایثارگران شده و از نمایندگان فراکسیون ایثارگران درخواست ورود به این موضوع کرده اند .

شمشیر تیز کانون های وکلا بر علیه پذیرفته شدگان دارای سهمیه ایثارگران و فرزندان شهدا در آزمون وکالت ۹۶
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ کانون های وکلای بوشهر ، فارس و گیلان پذیرفته شدگان داری سهمیه ایثارگری را که طبق بند چ  ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه قبول شده بودند به بهانه واهی و تفسیر خلاف واقع با تشخیص هئیت مدیره های خود رد کردند .

این در حالی است که تمامی کانون های وکلای استانهای دیگر پذیرفته شدگان داری همین شرایط را قبول کرده است .

این ناهماهنگی و عدم تمکین از قانون و تفسیر یکطرفه باعث اعتراض خانواده شهدا و ایثارگران شده و از نمایندگان فراکسیون ایثارگران درخواست ورود به این موضوع کرده اند .

طبق بند چ ماده ۸۸ برنامه ششم توسعه ۳۰ درصد از قبول شدگان آزمون وکالت به فرزندان ایثارگر و خانواده شهدا سهمیه تعلق می گیرد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر