کد خبر: 42851
A

واکنش چمران به گزینه های شهرداری تهران: هیچکدام در حد قالیباف نیستند!/ شهردار بایدیک مدیر جهادی باشد

قاعدتا در بین گزینه‌های مطرح شده اگر بخواهیم با قالیباف مقایسه کنیم در حد آن نیستند.

واکنش چمران به گزینه های شهرداری تهران: هیچکدام در حد قالیباف نیستند!/ شهردار بایدیک  مدیر جهادی باشد

رئیس سابق شورای شهر تهران، گفت: شهرداری تهران نیاز به یک مدیر جهادی دارد و باید مرد کار و عمل باشد نه مرد حرف.

به گزارش دیده بان ایران، مهدی چمران درباره گزینه‌های شهرداری تهران اظهار داشت: قاعدتا در بین گزینه‌های مطرح شده اگر بخواهیم با قالیباف مقایسه کنیم در حد آن نیستند.

وی ادامه داد: بعضی از گزینه‌ها سوابق اجرایی طولانی در معاونت‌های مهندسی و عمرانی دارند که این سابقه‌ها می‌تواند به روند کار آنها کمک کند.

چمران ادامه داد: شهرداری تهران مشکلات و ریزه‌کاری‌های خاص خود را دارد و می‌طلبد که یک مدیر جهادی داشته باشد و باید مرد کار و عمل باشد نه مرد حرف.

رئیس سابق شورای شهر تهران درباره ویژگی‌های شهردار تهران گفت: علاوه بر تعهد و تخصص و باورهای دینی که باید شهردار تهران داشته باشد توانمندی اجرایی و شناخت مدیریت شهری نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه بیشتری شود.

وی افزود: شهرداری تهران نیاز به تخصص، مطالعه و تجربه دارد و شهرداری جایی نیست که فقط کار ستادی در آن انجام دهد بلکه در کنار آن نیاز به کار اجرایی و عملیاتی نیز دارد.

چمران گفت: شناخت شهر بسیار مهم است، بعضی از گزینه‌ها شاید شهرستانی باشند و خاصیت محلات تهران را ندانند بنابراین شهردار باید اشراف کامل به شهر تهران داشته باشد.

وی افزود: شهرداری از دولت پولی دریافت نمی‌کند و باید این تخصص در شهردار باشد که در آمدها و هزینه‌ها را کنترل کند و از سوی دیگر ارتباطات با دولت، مجلس و سایر دستگاه‌ها بسیار مهم است چرا که با این تعامل می‌توان شهر را اداره کرد.

رئیس سابق شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: امیدوارم اقدامات شورای شهر دستور حزبی نباشد و موارد به آنها از سوی جریان‌های مختلف دیکته نشود./فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر