کد خبر: 43027
A

پزشک قلابی پوست ، پس از بیهوشی زن جوان به او تعرض کرد

5 اردیبهشت امسال زن جوانی به دادگاه کیفری استان تهران رفت و از پزشک زیبایی‌اش شکایت کرد.

پزشک قلابی پوست ، پس از بیهوشی زن جوان به او تعرض کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ خانم جوان پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «برای ترمیم پوست و ریزش مو، به مطب دکتر منصور در تهرانپارس رفتم. بعد از دو جلسه دکتر جوان پیشنهاد داد که برای درمان لک‌های روی پوستم هم اقدام کنم. 2 اردیبهشت به مطب رفتم و طبق تجویز دکتر از داروخانه سرم و دارو خریداری کردم. با وجود تأکیدی که بر بی‌حسی موضعی داشتم، اما پس از تزریق دارو کاملاً از هوش رفتم و دیگر متوجه چیزی نشدم. پس از به هوش آمدن به خاطر اینکه حال خوبی نداشتم با یکی از بستگانم تماس گرفتم و به خانه او رفتم. پس از بهبودی نسبی و در مراجعه به پزشک ویژه زنان متوجه شدم که طی چند ساعتی که در مطب زیبایی بودم، مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتم و متأسفانه پزشکی قانونی نیز این موضوع را تأیید کرده است.


به دنبال اظهارات زن جوان، تحقیقات از سوی مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد و 8 اردیبهشت متهم در مطبش دستگیر شد. بررسی‌ها نشان می‌داد دکتر منصور واقعی  مدتی است بازنشسته شده و هر چند وقت یکبار به مطبش سر می‌زده است.  به همین دلیل متهم دستگیر شده به نام سعید توانسته با نام او بیماران را ویزیت و گاهی عمل جراحی کند.


سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: «متهم پرونده با قرار بازداشت موقت برای تکمیل تحقیقات و شناسایی دیگر شاکی‌های احتمالی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است. چنانچه افراد دیگری نیز از متهم شکایت دارند، برای پیگیری به اداره شانزدهم پلیس آگاهی مراجعه کنند.»/ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر