کد خبر: 43041
A

ترافیک تعطیلات نیمه شعبان شروع شد/ 11 جاده مسدود شدند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

ترافیک تعطیلات نیمه شعبان شروع شد/ 11 جاده مسدود شدند

به گزارش دیده بان ایران؛ سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی امروز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه، گفت: امروز در اکثر محورهای استان‌های زنجان، قزوین، اصفهان و غرب تهران بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه شاهد ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین، از پل استاندارد تا پل فردیس هستیم، افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

رحمانی از مسدود بودن 11 محور در کشور خبر داد و گفت: محور اولنگ -شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز مسدود هستند. همچنین در استان ایلام محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین، به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین آن جاده قدیم چشمه شیرین است. در استان خوزستان نیز در محور شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل، تردد وسایل نقلیه سنگین ممنوع اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در استان آذربایجان شرقی، کمربندی آذرشهر به پل غله زار به علت سیلابی شدن رودخانه پایه های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذر شهر است، گفت: در استان ایلام محور ایلام-ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم نیز به علت ریزش سقف تونل مسدود شده و مسیر جایگزین از جاده قدیم ایلام - ایوان تونل رنو است. همچنین محور خلخال-اسالم استان اردبیل، محدوده کیلومتر 7 الی 18.5 به علت عملیات راهسازی از تاریخ 31 فروردین ماه تا 31 تیر ماه مسدود شده و مسیر جایگزین از محور خلخال-پونل است.

رحمانی ادامه داد: در استان اصفهان، محور قدیم-کاشان به اردستان و نطنز به علت آب گرفتگی محور و عدم ایمنی کافی مسدود شده است. همچنین در استان اصفهان محور فرعی قهرود به قمصر در ساعت 23:00، دهم اردیبهشت ماه به علت آبگرفتگی محور و عدم ایمنی کافی مسدود شد. محور فرعی ابیانه استان اصفهان نیز در ساعت 23:50 دیشب به علت آبگرفتگی محور و عدم ایمنی کافی مسدود شده است. در عین حال در استان مازندران، محور سواد کوه، مسیر جنوب به شمال محدوده سرخ آباد، در ساعت 04:15 امروز به علت واژگونی یک دستگاه کامیون حامل قیر به طور موقت مسدود شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر