کد خبر: 43109
A

کرسی آزاداندیشی "گشت ارشاد؛ ضرورت‌ها و چالش‌ها" در لرستان

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: کرسی آزاداندیشی با محوریت "گشت ارشاد؛ ضرورت‌ها و چالش‌ها" در این دانشگاه برگزار می‎شود.

کرسی آزاداندیشی "گشت ارشاد؛ ضرورت‌ها و چالش‌ها" در لرستان

دکتر سعید فرح‎بخش با تأکید بر شعار سال، اظهار کرد: برای تحقق شعار سال نیاز است که خرید و مصرف کالای ایرانی به فرهنگ تبدیل شود.

به گزارش دیده بان ایران؛ وی با تاکید بر اینکه باید حمایت از کالا ایرانی سرلوحه کار همه باشد، ادامه داد: مراکز دانشگاه علمی کاربردی موظف هستند در راستای حمایت و جامه عمل پوشاندن به شعار سال، اقلام موردنیاز دانشگاه را از کالاهای ایرانی تهیه کنند.

فرح‎‌بخش اضافه کرد: اساتید نیز موظف هستند اهمیت حمایت از کالای ایرانی را سر کلاس درس به دانشجویان یادآور شوند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان با اشاره به اینکه همایش بزرگداشت روز معلم در این دانشگاه برگزار می‎شود، یادآور شد: در این همایش از مدیران 50 مدرسه برگزیده تجلیل می‎شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، خاطرنشان کرد: مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع فتح خرمشهر نیز در این روز برگزار می‎شود.

فرح‎بخش با بیان اینکه در این ایام پنج کرسی‌ آزاد اندیشی در مراکز دانشگاه دانشگاه علمی‎کاربردی برگزار خواهد شد، افزود: فضای مجازی فرصت است یا تهدید، نقش دانشگاه در حمایت از تولید ملی، باید و نبایدهای پیام‌رسان‌های داخلی، بایدها و نبایدهای رابطه دختر و پسر و گشت ارشاد؛ ضرورت‌ها و چالش‌ها محورهای این کرسی‎های آزاد اندیشی هستند./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر