کد خبر: 43182
A

آیا خیابان طالقانی پاتوق "همجنس‌بازان" است؟

پلیس یک بار دیگر بلافاصله به یک مطلب در فضای مجازی واکنش نشان داد که خب این مطلب به شکل اتفاقی توسط محمد صادق کوشکی که از چهره‌های شاخص جریان انصار حزب الله و از نویسندگان شاخص روزنامه یالثارات است نوشته شده بود.

آیا خیابان طالقانی پاتوق "همجنس‌بازان" است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ کوشکی در مورد خیابان طالقانی نوشته بود: «در قلب تهران خیابانی است به نام برادران مظفر جنوبی (حدفاصل انقلاب و طالقانی) که این روز‌ها به پاتوق عصرگاهی برخی دختران و پسران همجنس‌باز و دارای انحرافات جنسی تبدیل شده است.

◾️در این خیابان می‌توانید دختران جوانی را ببینید که در دسته‌های چند تایی و در کنار خیابان بدون روسری و با بلوز و شلوار تنگ و یقه‌های باز، سرخوشانه مشغول کشیدن سیگار‌های پر (حاوی حشیش و...) هستند؟ یا در بغل پسر‌ها و سر بر شانه‌های هم مشغول هستند. 

◾️مشاهده رفتار‌ها و آرایش‌ها و پوشش‌های ویژه همجنس بازان در این خیابان ساده است، اما حضور پلیس در این خیابان تقریبا غیرممکن شده و پاسخ پلیس در تماس‌های متعدد با ۱۱۰ و ۱۹۷ صرفا این است که می‌آییم و نمی‌آیند.»

◽️این توصیفات برای خیابان طالقانی شگفت انگیز است و بعید است کسی از ساکنان خیابان طالقانی یا کارمندان ادارات متعدد این خیابان در ذهنش هم چنین توصیفی از خیابان طالقانی بگنجد؛ خیابان طالقانی محل استقرار وزارت نفت، وزارت جهاد سازندگی، ساختمان مرکزی بانک ملت، ساختمان استانداری تهران و چندین دولتی و دانشگاهی دیگر است.

◽️مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ در خصوص مطلب منتشر شده در فضای مجازی که گفته بود «پلیس هم جرات ورود به این خیابان را ندارد» اعلام کرد: طی بازدید‌های مکرر انجام شده توسط پلیس محرز شد حد فاصل خیابان طالقانی تا انقلاب موارد ناهنجار شدید اخلاقی از جمله استقرار «دو جنسه ها» و... مشاهده نشده است./هفت صبح

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر